دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1394 - 16:30

تجلیل از خادمان افتخاری آستان مقدس حضرت معصومه (س) شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم

مراسم تجلیل از خادمان افتخاری حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی قم در صحن حضرت نجمه خاتون حرم حضرت معصومه (س) با حضور حجت الاسلام سید رسول زهراپور معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 59558

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون فرهنگی حرم کریمه اهل بیت (س) در این مراسم حضور در عرصه خدمت‌رسانی به زائران کریمه اهل‌بیت‌ را افتخاری گرانبها دانست و گفت: بر اساس روایات اسلامی، بهشت، پاداش زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) است، خادمان این بارگاه نورانی، علاوه بر زیارت، به زائران این بانو نیز خدمت می‌کنند، این کار پاداش مضاعفی دارد.


حجت‌الاسلام روح اله فاطمی نسب با بیان اینکه برای بهره‌مندی کامل از این توفیق الهی، باید آداب مربوطه را رعایت کرد، افزود: خدمت خالصانه، از مهم‌ترین آداب در این عرصه است؛ اگر خدمت ما برای خوشایند دل خود و دل دیگران باشد، ‌میزان بهره‌مندی ما را از این خدمت کاهش می‌دهد.


معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) حضور خادمین افتخاری از قشر فرهیخته و دانشگاهی را با ارزش دانست و ادامه داد: حضور با آگاهی و معرفت از دیگر آداب خادمی در بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت (س) است که این خصوصیت در افراد فرهیخته به مراتب بیشتر خواهد بود.


در این مراسم به ۱۰نفر از کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی قم به نام‌های علیرضا کهن، سید مجتبی سبحانی، محمدرضا ذوالفقاری، حسین وفاداران، رضا محمد علی پوراد، سید ضیاءامینی، یعقوب قره داغی، ابوالفضل البرزی، مصطفی وفایی و مجید محسن‌زاده گنجی که به عنوان خادم افتخاری در حرم حضرت معصومه (س) حضور دارند لوح اهدا شد. ​


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته