دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تمبر یادبود روز ملی خاویار رونمایی شد

در ۲۱ استان کشور پرورش ماهی خاویاری در حال انجام استامروز در همایش ملی خاویار و صنایع ملی وابسته از تمبر یادبود روز ملی خاویار امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۰ رونمایی شد.
کد خبر : 595539
تمبر شیلات



به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، امروز در همایش ملی خاویار و صنایع ملی وابسته از تمبر یادبود روز ملی خاویار امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۰ رونمایی شد.


در این مراسم رئیس سازمان شیلات کشور با اشاره به لزوم استفاده از علم و فناوری روز در پرورش آبزیان گفت: اعتبار خاویار ایران از دستاوردها و دستمایه‌های سال‌های متمادی است و باید این ارتباط حفظ شود.


نبی‌الله خون میرزایی افزود: باید در چارچوب پاسداری از محیط‌زیست جایگاه و اعتبار خاویار ایرانی را هم در کشور و هم در آن سوی مرزها اعتلا بخشیم.


وی گفت: هم اکنون در ۲۱ استان کشور پرورش ماهی خاویاری در حال انجام است که این موضوع قابل توسعه در همه کشور است و ظرفیت لازم در هر ۳۱ استان کشور برای پرورش ماهی خاویاری وجود دارد.


رئیس سازمان شیلات کشور ادامه داد: سازمان شیلات ایران به توسعه پرورش ماهی خاویاری پایبند است و با بهره‌گیری از ظرفیت توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان در این حوزه می‌توانیم شاهد افزایش بهره‌وری باشیم.


انتهای پیام/۴۱۲۹/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته