دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1400 - 14:21

آیا متخصص درد پزشک است؟

درد یک مشکل بسیار دردناک است که همه‌ی ما در زندگی به آن دچار شده‌ایم دکتر متخصص درد به شما در درمان دردتان کمک می‌کند تا شما درد کمتری را تحمل کنید و همینطور برای دردهای پس از جراحی نیز متخصص درد می‌تواند شما را کمک کند.
کد خبر : 595449
متخصص درد



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، درد یک مشکل بسیار دردناک است که همه‌ی ما در زندگی به آن دچار شده‌ایم دکتر متخصص درد به شما در درمان دردتان کمک می‌کند تا شما درد کمتری را تحمل کنید و همینطور برای دردهای پس از جراحی نیز متخصص درد می‌تواند شما را کمک کند.


درمان سریع دردها باعث کاهش درد می‌شود و از تبدیل شدن آن به درد مزمن و بلند مدت جلوگیری می‌کند و همینطور سطح فعالیت و عملکرد روزانه شما نیز بهتر می‌شود و از شدت گرفتن درد نیز جلوگیری می‌کند. دردهای حاد به شما هشدار وجود بیماری‌ را می‌دهند و شما باید خیلی جدی به این قضیه نگاه کنید تا از بروز مشکلات بزرگ جلوگیری کنید و برای درمان حتما باید به متخصص درد مراجعه کنید.


آشنایی با متخصص درد و کار آن


پزشک متخصص درد آموزش‌های لازم و ویژه‌ای را در زمینه درد گذرانده است و مهارت‌های بسیار زیادی را کسب کرده است تا به این مرحله رسیده است. متخصص درد وظیفه درمان دردهای شما را دارد و دردهایی که به صورت طولانی مدت است و بیشتر ازسه ماه از درد شما گذشته باشد درد مزمن محسوب می‌شود و متخصص درد با تکنیک‌ها و تجربه‌هایی که دارد شما را راهنمایی می‌کند و درد شما پس از گذشت چند روز درمان می‌شود.


متخصص درد با معاینه کردن شما علت به وجود آمدن درد را متوجه می‌شود و بهترین روش درمان را با شما در میان می‌گذارد و درد شما در مدت بسیار کوتاهی ازبین می‌رود و شما به زندگی شاد و بدون درد قبلی خودتان باز می‌گردید. دردهایی مانند کمر درد، گردن درد، آرتریت، میگرن و... دردی هستند که بدون داشتن بیماری رخ می‌دهد و اگر پس از گذشت چند روز بهبود پیدا نکردید و یا درد شدیدی داشتید دکتر متخصص درد می‌تواند به دردهای طاقت فرسای شما پایان دهد.


متخصص درد با استفاده از بروز ترین تجهیزات پزشکی ما را معاینه می‌کند و حتی می‌تواند متوجه کوچک ترین مشکل برای ایجاد شدن درد در قسمت آسیب دیده ما شود و پزشک متخصص با توجه به درد و علت ایجاد شدن درد در افراد برایشان روش درمان را در نظر می‌گیرد زیرا انسان‌ها با یکدیگر متفاوت هستند به همین علت درمان افراد با یکدیگر متفاوت است.


متخصصان درد همیشه سعی می‌کنند با روش‌های ساده درد بیمار را کاهش دهند و کمتر از روش جراحی استفاده کنند زیرا جراحی عوارض خاص خودش را به همراه دارد.


امروزه در تمامی کشورها پزشکان متخصص درد بسیار زیادی وجود دارند و کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند ومردم در صورت مواجه شدن با مشکل و دردهای مزمن می‌توانند به متخصص مراجعه کنند.


متخصص درد می‌تواند زانو درد و دردهای مفصلی را نیز کاملا درمان کند و با روش‌های بسیار ساده و راحت دردهای شما را کاهش می‌دهند و در مدت بسیار کمی درد شما کاملا ازبین می‌رود.


متخصص درد


خدمات ارائه شده در کلینیک درد


کلینیک درد مکانی است که تمامی تجهیزات پزشکی برای تشخیص و درمان بیماری کامل موجود است و افرادی که دچار درد هستند می‌توانند برای بهبود پیدا کردن به آن جا مراجعه کنند.


کلینیک‌ها در ابتدای تاسیس شدنشان بسیار ساده و ابتدایی بودند و تجهیزات پزشکی موجود در آن جا کامل نبود ولی امروزه همه چیز پیشرفت کرده است و علم پزشکی نیز هر روز در حال پیشرفت است و کلینیک‌ها امروزه از هر نظر کامل هستند و همینطور تیم پزشکی بسیار خوبی در کلینیک‌ها مشغول به کار است که هدفشان درمان درد بیمارانی است که به آن‌ها مراجعه می‌کنند.


در کلینیک‌های درد پزشکان متخصص ابتدا علت درد را مشخص می‌کنند و بعد شیوه درمان را با توجه به علت درد تعیین می‌کنند و درد ایجاد شده را با درمان‌های غیر دارویی و در صورت نیاز با درمان‌های دارویی درد بیمار را کاملا ازبین می‌برند.


درد باعث می‌شود تمامی فعالیت‌هایی که ما در طول روز انجام می‌دهیم مختل شود بنابر این باید مراقب اندام‌های بدنمان باشیم تا دچار آسیب نشود و در صورت بروز درد باید به متخصص درد مراجعه کنیم و با کمک پزشک می‌توانیم درد را تا حد بسیار زیادی کاهش دهیم.


مراجعه به کلینیک برای درمان درد مزایای بسیار زیادی دارد که شامل بهبود عملکرد بدن، بهبود خلق و خو، جلوگیری از پیشرفت درد و کاهش مدت زمان بستری و... می‌شود.


در کلینیک درد خدمات بسیار زیادی به بیماران ارائه می‌شود که شامل درمان دیسک کمر، دیسکوژل گردن و کمر، درمان دردهای عصب سه قلو، کنترل دردهای پس از جراحی، تزریق زانو، تزریق شانه، درمان سردردهای میگرن، درمان آرتریت و... است.


متخصص درد برای درمان درد بیماران با توجه به علت درد آن‌ها از روش‌های لیزرهای پرتوان، مگنت، درمان‌های دستی، طب سوزنی، ازن تراپی و... استفاده می‌کند و در بسیار از موارد از درمان‌هایی با روش‌های کم تهاجمی مانند آندوسکوپ، کاتتر و... استفاده می‌کند و تمامی این روش‌های درمان با توجه به بیماری و علت درد بیمار تعیین می‌شود تا بیمار کاملا بهبود پیدا کند.


برای یافتن یک کلینیک درد فوق العاده عالی باید بسیار دقت کنید زیرا این انتخاب در سلامتی شما تاثیر می‌گذارد برای پیدا کردن یک پزشک متخصص درد خوب می‌توانید از پزشکی که شما را معاینه کرده است پرس و جو کنید و ایشان شما را به بهتیرن شکل راهنمایی می‌کند و همینطور می‌توانید از خانواده خودتان نیز کمک بگیرید و همینطور به این نکته توجه کنید که شما باید تحت نظر یک ‌پزشک متخصص درد باشید و نباید به طور مکرر پزشک خودتان را تغییر دهید زیرا این کار روند بهبود درد شما را طولانی تر می‌کند و شما باید از انجام‌این کار خودداری کنید.


متخصص درد


آیا متخصص درد پزشک است؟


در جواب این سوال باید گفت بله و متخصص درد یک ‌پزشک‌ بسیار حرفه‌ای و با کار تخصصی است که اگر همچین تخصصی وجود نمی داشت، درمان بسیاری از درد ها برای ما غیر ممکن بود. پزشکی عموم پس از گذراندن دوره دکتری عمومی وارد دوره تخصص می شود. رشته فلوشیپ درد علمی ترین و مدرن ترین راهکار در دنیای امروز است که توانایی درمان تمامی دردها را دارد و به مردم کمک می‌کند تا به زندگی قبلی خودشان بدون داشتن درد بازگردند و همینطور امروزه رشته فلوشیپ یکی از پر طرفدار ترین رشته‌ها در میان مردم است.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته