دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1400 - 11:51
رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب خبر داد؛

درگیری رانندگان در پی تصادف دو خودرو با یکدیگر/ نزاع بعد از تصادف و بی‌توجهی به قانون

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از برخورد دو خودرو با یکدیگر و نزاع و درگیری بین رانندگان این دو خودرو خبر داد.
کد خبر : 595375
درگیری رانندگان خودرو پس از برخورد باهم



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، مجید رنجبر در رابطه با برخورد دو دستگاه پژو با یک دیگر در خیابان آزادی گفت: صبح امروز در مسیر خیابان آزادی – شهیدان دو دستگاه پژو به شدت با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر شدت تصادف هر دو خودرو غیرقابل حرکت بوده و در همان نقطه وسیله‌ها متوقف شدند.


رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب ادامه داد: این حادثه بر اثر عدم رعایت فاصله طولی یکی از خودروها به وقوع پیوست که رانندگان شروع به درگیری و نزاع با یکدیگر کرده و خودروی خود را رها کردند.


رنجبر افزود: برخورد و تصادف این دو وسیله از یکسو و درگیری و جر و بحث این دو راننده از سوی دیگر باعث جلب توجه دیگر رانندگان و توقف و مکث آن‌ها برای دیدن این درگیری باعث کندی حرکت و ترافیک در ابتدای صبح امروز در محدوده بزرگراه نواب شد.


وی در پایان گفت: عوامل کارشناس منطقه ۱۰ پلیس راهور فاتب بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند، به بررسی صحنه تصادف پرداختند و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند. همچنین عوامل کلانتری نیز در محل حضور یافته و به درگیری خاتمه دادند.


انتهای پیام/۴۰۷۶/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته