دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی علی سعد تشریح شد؛

پاسخ ساترا درباره حواشی قسمت هفتم «زخم کاری»/ بازاریابی بر مبنای جنجال

علی سعد معاون اجتماعی ساترا به تشریح فرآیند اصلاح قسمت هفتم «زخم کاری» پرداخت.
کد خبر : 594975
زخم کاری



به گزارش خبرنگار سینمایی گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، در پی بروز برخی حواشی در رابطه قسمت هفتم سریال زخم ‌کاری و عدم پخش آن در تاریخ مقرر، علی سعد معاون اجتماعی ساترا، نکاتی را برای تنویر افکاری عمومی در این زمینه مطرح کرد و در صفحه شخصی خودش در توییتر نوشت.


متن رشته‌توییت علی سعد به این شرح است؛


درخصوص قسمت هفتم سریال «زخم کاری» جهت تنویر افکار عمومی:


اصلاحات در نظر گرفته شده توسط کارگزاری محتوایی در دو مرحله توسط گروه‌های مختلف تخصصی بررسی شد که نهایتا با تایید ضرورت اعمال اصلاحات، پلتفرم ملزم به اجرای آن شد.


موارد اصلاحی از اواسط هفته به پلتفرم اعلام شده که زمان کافی برای اعمال آنها در اختیار عوامل تولید بوده است؛ طرح عمومی نکات محتوایی اصلاح شده را در رسانه‌ها نقض غرض دانسته و به نوعی ترویج آنها می‌دانیم.


همان‌طور که قبلا اشاره شده، اصالت دادن به فرآیندها و عبور از رفتار و ملاک‌های سلیقه‌ای، محور حرکت ساترا است. حقوق تضییع شده کاربران اگر ناشی از اهمال پلتفرم در اعمال اصلاحات در زمان مقرر باشد را در این مورد پیگیری و در طول هفته درمورد آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.


مبنای جنجال پیاپی، به عنوان یک تکنیک بازاریابی را برای زیست‌بوم رسانه‌های صوت و تصویری کشور، مضر می‌دانیم.


نکات فوق در حالی‌ وست که عزم ساترا در حمایت از پلتفرم‌ها و حتی تلاش آن برای پخش معدود تولیدات باقیمانده که قبلا مجوز تولید را از سایر نهادها گرفته‌اند، علی‌رغم انتقادات فراوان و تحمیل هزینه‌های قابل توجه به ساترا، بر همگان آشکار و مبرهن شده است.


پاسخ ساترا درباره حواشی قسمت هفتم «زخم کاری»/ بازاریابی بر مبنای جنجال


انتهای پیام/۴۱۳۹/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب