اتخاذ تدابیر گسترده برای ارتقای خدمات شعب بانک توسعه تعاون
به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در گفتگوی تلفنی با روسای شعب و باجههای بانک اظهار داشت: شعب بهعنوان مرکز ارائه خدمات به مشتریان تحت حمایت و پشتیبانی واحدهای ستادی قرار دارند و کلیه فرآیندهای ستاد با هدف تسهیل و تسریع خدمات در شعب صورت میپذیرد.
وی افزود: تقویت شعب به لحاظ امکانات خدمترسانی، ابلاغ آییننامهها و طراحی محصولات جدید در راستای گسترش دامنه خدمات بانکی انجام میشود.
مهدیان در گفتگو با هادی ناصر رئیس شعبه طارم زنجان، حسن سعادتی رییس شعبه سربیشه استان خراسان جنوبی، زهرا قاسم پور رییس شعبه لنگرود استان گیلان، مهدی منصوری رییس شعبه کردکوی استان گلستان، احمد سبحانی رییس شعبه ملاصدرا استان خراسان رضوی، گفت: با تلاش همکاران شبکه شعب طی سه سال اخیر ۲۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، ۱۱ هزار میلیارد ریال قرضالحسنه ازدواج جوانان، حدود ۲۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ پرداخت شده است.
مهدیان اهتمام همکاران در اجرای طرحهای توسعهای را ستودنی دانست و گفت: همچنین طی سال گذشته ۱۰ هزار میلیارد ریال به بنگاههای متوسط و کوچک معرفی شده تسهیلات پرداخت شده است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در تماسهای تلفنی با حمید مصباح زالی رئیس شعبه مرکزی تبریز، رضا زحمتکش رییس باجه کوهبنان استان کرمان، محمدعلی آسیایی رییس شعبه استان گیلان و علیاصغر شفیعی رییس باجه دالاهو کرمانشاه بر اهمیت حفظ سلامت همکاران و مشتریان در مقابل بیماری کرونا تأکید ورزید و افزود: با شرایط به وجود آمده رعایت چارچوبها برای ایمنی کارکنان و مشتریان و نیز صرفهجویی مصرف برق ضروری به نظر میرسد.
در این گفتگوها مهدیان از سلامت همکاران و وضعیت منابع و مصارف شعب مطلع گردید و همکاران نیز پیشنهادها و راهکارهای تخصصی را در راستای بهبود عملکرد و ارتقای سطح خدمات به سمع مدیرعامل بانک رساندند.
انتهای پیام/ر
انتهای پیام/