دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره شهادت شیخ نمر

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای، جنایت آل‌سعود در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مظلوم، شیخ نمر باقرالنمر را محکوم کرد.
کد خبر : 59490

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای، جنایت آل‌سعود در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مظلوم، شیخ نمر باقرالنمر را محکوم کرد.


در این بیانیه جنایت آل‌سعود در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مجاهد، شیخ نمر باقرالنمر به شدت محکوم و تصریح شده است: اکنون زمان آن فرارسیده که دنیا در قبال این جنایت و دیگر جنایات این رژیم منحوس احساس مسئولیت کرده و پاسخی مناسب به آن بدهد.


در بخش دیگری از این بیانیه تأکید شده است: یقیناً، تبعات این اقدام ددمنشانه رژیم آل‌سعود به سرعت گریبان سیاستمداران آن خاندان را خواهد گرفت.


ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان بیانیه خود با تبریک و تسلیت شهادت آیت‌الله نمر باقرالنمر به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و امت اسلامی آورده است: بدون تردید شهادت شیخ نمر وریختن خون به ناحق این روحانی جلیل القدر، وحدت امت اسلامی را بیش از پیش تقویت و زمینه سقوط و فروپاشی پایه‌های این رژیم تروریست‌پرور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.


انتهای پیام/

برچسب ها: شیخ نمر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته