دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1394 - 13:42
در گفت‌وگو با آنا

ابراهیمیان: اسامی کاندیداهایی که باید در آزمون علمی خبرگان شرکت کنند اعلام عمومی نمی‌شود

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است اسامی کاندیداهایی که در آزمون علمی انتخابات مجلس خبرگان شرکت کنند، منتشر شود؟ گفت: چنین قراری نبوده است؛ شورای نگهبان به کسانی که قرار است در امتحان شرکت کنند اعلام کرده که برای حضور در امتحان در محل آزمون حضور یابند، همچنین این شورا اسامی را به مرجع برگزاری آزمون اعلام کرده است.
کد خبر : 59489

نجات‌الله ابراهیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: ما نام افرادی را که می‌خواهند در آزمون شرکت کنند اعلام عمومی نخواهیم کرد چراکه شاید برخی از کاندیداها بخواهند انصراف دهند و نخواهند در آزمون شرکت کنند.


سخنگوی شورای نگهبان تأکید کرد: اگر کاندیداها تمایل داشته باشند می‌توانند در رسانه‌ها اعلام کنند که شورای نگهبان از آنها برای شرکت در آزمون علمی دعوت کرده است.


ابراهیمیان درباره دعوت شورای نگهبان از سیدحسن خمینی برای شرکت در آزمون علمی مجلس خبرگان نیز گفت: درباره اشخاص اظهارنظر نمی‌کنم، چند صد نفر قرار است در آزمون شرکت کنند و من لیست کامل آنها را ندارم.


وی درباره زمان اعلام نتایج آزمون علمی انتخابات مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: نتایج باید در مدت یک ماهی که برای تأیید صلاحیت‌ها در نظر گرفته شده است، اعلام شود چرا که در زمان مقرر باید نتایج بررسی صلاحیت‌ها اعلام شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته