دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

علی کفاشیان: از این پس فوتسال به‌طور مستقل عمل می‌کند/ سال آینده تقویم بسیار سنگینی در فوتسال داخلی و آسیا داریم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان برای خریداری ساختمان جدید سازمان لیگ فوتسال هزینه شده و ما هم در فدراسیون کمک زیادی کردیم که این کار صورت بگیرد تا فوتسال، مستقل شود.
کد خبر : 59469

به گزارش گروه ورزشی آنا، علی کفاشیان پس از افتتاح ساختمان جدید سازمان لیگ فوتسال گفت: «یکی از سیاست های فدراسیون فوتبال همواره این بوده که بخش های مختلف به‌طور مستقل عمل کنند و توسط خودشان کارها انجام شود. اولین قدم ما در فوتسال این بود که برای آن مجمع تشکیل دادیم و هیات رییسه توسط مجمع انتخاب خواهد شد. آیین نامه سازمان لیگ به تدوین رسیده و از این پس بودجه سالیانه آن توسط خود مجمع و هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال مشخص می شود و به امضا اعضا خواهد رسید.»


وی ادامه داد: «از دیگر اقدامات سیاست های مستقل شدن فوتسال خرید این ساختمان توسط افتخاری بود تا از امسال فوتسال به طور مستقل عمل کرده و استقلال خودش را داشته باشد.»


رییس فدراسیون فوتبال افزود: «از نظر من این استقلال باعث می شود تا اهالی فوتسال خودشان تصمیم گیرنده باشند و ما در جلسه پس از مراسم افتتاح خواستیم که کمیته فوتسال که برای رده های مختلف تیم های ملی تصمیم گیری می کند هم در این محل مستقر شود. ضمن اینکه لیگ فوتسال بانوان که تا پیش از این زیر نظر کمیته بانوان برگزار می شد هم به این محل منتقل شود، چراکه در سال آینده تقویم بسیار سنگینی در فوتسال داخلی و سطح آسیا داریم و باید برنامه ریزی های حرفه ای تری در سازمان لیگ فوتسال صورت بگیرد.»


کفاشیان درباره حواشی که در برخی مسابقات لیگ فوتسال به وجود آمده بیان کرد: «از این پس لیگ فوتسال توسط اهالی فوتسال اداره خواهد شد. اعتقاد من این است که باید روی مسائل فرهنگی کار شود و با خاطیان برخورد بسیار قاطع صورت بگیرد تا شاهد فرهنگ پهلوانی و ورزشی در باشگاه ها رشد بیشتری داشته باشد و خودشان با خاطیان برخورد کنند تا در آینده نزدیک شاهد نظم بیشتری در فوتسال کشور باشیم.»


کفاشیان درباره هزینه‌های ساختمان سازمان لیگ فوتسال گفت: «مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان برای خریداری این ساختمان هزینه شده و ما هم در فدراسیون کمک زیادی کردیم که این کار صورت بگیرد تا فوتسال، مستقل شود و در آنها انگیزه ایجاد کند. البته برنامه های دیگری هم در نظر داریم که در آکادمی سالن مجزایی ساخته شود تا برنامه های فوتسالی بطور جدی تری پیش برود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته