دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1394 - 12:06

چاپ چند کتاب علمی در حوزه راهنمایی و مشاوره از سوی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

کتاب مشاوره نوتوانی و قوانین مرتبط با گروه‌های هدف در مددکاری اجتماعی از سوی دکتر کاظم قجاوند عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی چاپ و منتشر شد.
کد خبر : 59461

به گزارش خبرنگار آنا، قجاوند در سال ۱۳۵۵ در شهر اهواز متولد شد و مدرک کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد خود را در رشته مددکاری اجتماعی از دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی تهران دریافت و مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته جامعه‌شناسی از دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات تهران در سال ۱۳۸۳ اخذ کرد.


اکنون او به مدت ۱۱ سال عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر در رشته مددکاری اجتماعی و مشاوره است.


وی در سال 1394 کتاب مشاوره نوتوانی را با فصول مشاوره نوتوانی، کار با معلولان، طبقه بندی معلولان، اشتغال معلولان، مشاوره نوتوانی با معتادان و مشاوره با نابینایان منتشر کرد و کتاب قوانین مرتبط با گروه‌های هدف در مددکاری اجتماعی را با مباحث قوانین حقوق کودک، حمایت از حقوق معلولان، آئین نامه فوریت‌های اجتماعی، ساماندهی متکدیان و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و همچنین ازدواج و طلاق چاپ کرده است که مورد استقبال دانش پژوهان دانشگاه‌ها قرار گرفته است.


قجاوند عضو هیأت علمی دانشگاه تاکنون چند کارگاه تخصصی در رشته مددکاری برگزار کرده و ۱۴ کتاب تخصصی در حوزه مددکاری و مشاوره تألیف و چند مقاله در ژورنال‌های معتبر خارجی به چاپ رسانده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته