دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1394 - 14:10
در ادامه بازدیدهای استانی صورت گرفت

حضور سرزده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در واحد نایین

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به همراه رئیس دبیرخانه هیات امنای استان به‌ صورت سرزده از واحد نائین بازدید کرد.
کد خبر : 59454

به گزارش خبرنگار آنا، به منظور بررسی مسائل و مشکلات واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و نظارت و ارزیابی عملکرد آنها، دکتر احمد علی فروغی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به اتفاق دکتر امیررضا نقش رئیس دبیرخانه هیات امنای استان اصفهان به صورت سرزده از واحد نائین بازدید کرد و از نزدیک در جریان عملکرد آموزشی، پژوهشی و عمرانی این واحد قرار گرفت.


فروغی درباره اهداف این بازدید به خبرنگار آنا گفت: هدف از انجام این بازدید‌ها، بررسی دقیق و میدانی مسائل و مشکلات واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه در استان اصفهان است و تداوم نظارت و ارزیابی عملکرد واحد‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریتی هیأت امنای استانی است.


در جریان این بازدید، نشستی صمیمی با اعضای هیأت رئیسه و کارکنان واحد در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی برگزار شد. در ابتدای این نشست دکتر منوچهر ستاری رئیس واحد نایین، گزارشی از وضعیت کنونی واحد و سیاست‌های اتخاذ شده هیأت رئیسه واحد در جهت توسعه تحصیلات تکمیلی و ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش در واحد ارائه نمود.


فروغی حضور سرزده خود را جلوگیری از تشریفات اداری در راستای کاهش هزینه‌ها و آشنایی نزدیک با مشکلات بیان کرد و با ابراز خشنودی از اقدامات انجام یافته در این واحد دانشگاهی، رهنمودهای سودمندی را در خصوص اهتمام مسئولین واحد در نظارت مستمر بر کیفیت آموزش و پژوهش به ویژه توجه خاص به دوره‌های تحصیلات تکمیلی ارائه کرد.


در ادامه این نشست رئیس دبیرخانه هیات امنای استان با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در این واحد و زحمات فراوان کارکنان و اساتید، وحدت، همدلی و انگیزه‌های عالی در کار را عوامل کلیدی و مهم در مدیریت بحران و بهبود بهره وری برشمرد.


نقش بهبود شاخص‌های مالی واحد در سال‌های اخیر را نشانه کنترل هزینه‌های زائد دانست و ابراز امیدواری کرد با هم افزایی بیشتر در کلیه ارکان واحد، آینده‌ای روشن و متعالی در این واحد دانشگاهی که از قدیمی‌ترین واحدهای استان است متجلی شود.


در پایان جلسه کارکنان واحد مسائل و مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف مطرح و سپس پیشنهادات و راهکارهای لازم برای رفع موانع از سوی مسئولان استان ارائه شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته