دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1400 - 08:39
سخنگوی گردان‌های قدس:

مقاومت، گنبد آهنین را مغلوب اراده خود کرد

سخنگوی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین در مقابل موشک‌ها را دال بر اراده مقاومت خواند.
کد خبر : 594291
ابوحمزه



به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، ابوحمزه در گفت‌وگو با شبکه الجزیره گفت: گروه‌های مقاومت در نبرد سیف القدس (شمشیر قدس) با ضد تاکتیک توانستند بر سامانه گنبد آهنین اسرائیل غلبه کنند.


وی ادامه داد: موشک‌های مقاومت از شهرک‌های اطراف غزه عبور کردند و به شهرهای تل‌آویو، هرتزلیا، نتانیا و بئرالسبع در عمق سرزمین‌های اشغالی رسیدند و دستاوردهای نظامی بزرگی داشتند.


سخنگوی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین عنوان کرد: همه این موشک‌ها ساخت صنعت نظامی گردان‌های قدس بود که با وجود محاصره کامل نوار غزه ساخته شد. ما موشک‌هایی داریم که رونمایی نشده‌اند و تاکنون از آن‌ها استفاده نکرده‌ایم.


ابوحمزه تأکید کرد: ادعای اینکه گنبد آهنین ۹۰ درصد موشک‌های مقاومت را سرنگون کرد، دروغی بیش نیست. مقاومت، تاکتیک‌های جدیدی را در نبرد شمشیر قدس به کار گرفت که در نبرد بنیان مرصوص به کار نگرفته بود، ولی همان نتیجه را در بر داشت.


وی تصریح کرد: شلیک گسترده هم‌زمان موشک‌ها که گاهی به ۱۰۰ موشک می‌رسید، توانایی و کارایی گنبد آهنین را به‌شدت کاهش داد.


ابوحمزه گفت: قبل از موشک‌باران مناطقی از سرزمین‌های اشغالی، اطلاعاتی درباره وجود کودکان در آن مناطق دریافت می‌کردیم که باعث می‌شد عملیات را متوقف کنیم.


انتهای پیام/۴۰۳۳/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته