دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1400 - 09:35
سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با آنا:

رفع تمامی مشکلات موجود نیازمند زمان است/ دولت فعلی زمین سوخته را به دولت آینده تحویل می‌دهد

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مردم احساس کنند که دولت آینده جهت‌گیری‌های مثبتی داشته و در راستای رفع مشکلات‌شان تلاش می‌کند، با دولت همکاری خواهند کرد.
کد خبر : 594091
حسین سبحانی نیا

حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست داخلی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته گفت: مردم در این انتخابات، علی‌رغم تمام تبلیغات منفی که برای عدم حضورشان در پای صندوق رأی صورت گرفته بود، حضور پیدا کردند. به دلیل مشکلات معیشتی و شرایط کرونا، انتظار این مشارکت برای خیلی از افراد قابل پیش‌بینی نبود.


وی افزود: از طرفی این مشارکت و حضور مردم، مسئولیتی بر دوش مسئولین و دولت آینده گذاشته ولی پیگیری و رفع مشکلات مردم در کوتاه مدت، امری دشوار بوده و نیازمند زمان بیشتری است. دولت سیزدهم نمی‌تواند در چند ماه اول تمام مطالبات و خواسته‌ها را عملی کند.



بیشتر بخوانید: دولت روحانی وضعیت اقتصاد سیاسی کشور را بهم ریخت



نماینده ادوار مجلس درخصوص انتظارات مردمی از دولت آینده اذعان کرد: اگر دولت آینده همانطور که آیت‌الله رئیسی گفت از نیروهای جهادی، مردمی، با روحیه انقلابی و باانگیزه استفاده کند و تحت فشار جریانات سیاسی از به کارگیری افراد خسته، فرسوده و مأیوس خودداری کند و قدمی در راستای گشایش اوضاع معیشتی بردارد، مردم احساس می‌کنند که دولت آینده جهت‌گیری‌های مثبتی داشته و در راستای رفع مشکلات تلاش می‌کند، بنابراین با دولت همکاری خواهند کرد.


سبحانی‌نیا ادامه داد: اکثریت مردم این انتظار را ندارند که تمام مشکلات در مدت کوتاهی برطرف شده و مطالباتشان عملی شود؛ ولی اگر جهت‌گیری مثبتی از دولت ببینند و در بحث اقتصاد و معیشت، تأمین نیازهای اولیه مردم، بخش صنعت و تجارت بین‌الملل گشایش‌های اولیه‌ای صورت بگیرد، مردم هم قطعاً همراهی خواهند کرد.


وی در پایان اظهار کرد: معتقدم مردم هم می‌دانند که دولت فعلی با مشکلاتی که به وجود آورده، زمین سوخته را به دولت سیزدهم تحویل می‌دهد و قطعاً کار برای دولت آینده دشوار خواهد بود؛ در عین حال کار نشدنی نیست و با همراهی مردم ان‌شاءالله از این شرایط سخت عبور می‌کنیم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب