دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1400 - 09:47
با حضور مسئولان انجام شد؛

جانمایی محل دفن شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی آشتیان

مسئولان برای جانمایی محل دفن شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان از محل‌های مورد نظر بازدید کردند.
کد خبر : 594080
جانمایی



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از آشتیان، حسین جمالی‌آشتیانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان به اتفاق غلامرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی و رضا رضایی فرمانده ناحیه نیروی مقاومت بسیج شهرستان آشتیان برای جانمایی محل دفن شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی از محل‌های مدنظر بازدید کردند.


لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در شرایط کنونی که با مسائلی نظیر تغییر نسل، تهاجم فرهنگی دشمنان و تلاش مذبوحانه ایادی داخلی آنان در راستای جدایی آینده‌سازان کشور از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی مواجه هستیم و با توجه به نیاز روزافزون نسل جوان به ارزش‌های اسلامی برای پیمودن مسیر پیشرفت همه‌جانبه و تحقق تمدن عظیم اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان والاترین میراث انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، وظیفه‌ای بوده که بر عهده همه دلسوزان نظام است تا نسل جدید با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس مأنوس و بیش‌ازپیش آشنا شوند و در اجرای این سیاست کمک همه به‌ویژه اداره کل حفظ میراث استان را خواستاریم.


جانمایی محل دفن شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی آشتیان


موافقت با میزبانی واحد آشتیان از شهدای گمنام


غلامرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان از مدت‌ها قبل متقاضی تدفین شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس بوده و شهر آشتیان و به‌ویژه این واحد دانشگاهی به‌واسطه فرهنگ بسیار غنی و پشتیبانی از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌توانند میزبان بسیار خوبی از این شهدا باشند. باید این مکان جانمایی شود و قطع به یقین موافقت خواهد شد که این واحد دانشگاهی میزبان شهدا باشد.


به گزارش آنا، بعد از بازدید مسئولان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان برای میزبانی از شهید والامقام دستورات لازم را صادر کرد.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته