دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سومین نمایشگاه عکس چهره‌های پنهان در فرهنگ‌سرای اندیشه

سومین نمایشگاه عکس چهره های پنهان توسط مهدی پاسگر در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود.
کد خبر : 59396

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای اندیشه، سومین نمایشگاه انفرادی مهدی پاسگر با موضوع آثار فرم و به بیانی ساده به تصویر کشیدن شکلهایی که در طبیعت وجود دارد ولی دیدن آنها نیاز به نگاهی عمیق و دقیق دارد را از ١٢ دیماه ٩٤ به مدت یک هفته در نگارخانه فرهنگ‌سرای اندیشه دایر کرده است.


مهدی پاسگر متولد ١٣٥٢ فعالیت عکاسی را بصورت جدی از سال ٨٦ آغاز کرده و به‌صورت آکادمیک دوره عکاسی را در مرکز آموزش فرهنگی و هنری دانشگاه تهران به مدت ٤ سال گذرانده است. وی عضو فدراسیون بین المللی هنر عکاسی فرانسه و عضو افتخاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر است و مدت ٦ سال عضو انجمن عکاسان نگاه بوده است.


گفتنی است پاسگر مدت ٧سال است که مجموعه‌ای را در زمینه فرم در طبیعت بکر مناطق مختلف ایران عکاسی کرده و با عنوان چهره های پنهان تا به حال دو نمایشگاه انفرادی در گالری بهزاد و خانه عکاسان با این عنوان و موضوع داشته است.


لازم به ذکر است در این نمایشگاه بیننده در آن قاب مورد نظر تصویری از صورت انسان یا یک حیوان و یا حتی موجوداتی تخیلی را می‌بیند و با توجه به تجربه‌ای که عکاس در دو نمایشگاه قبل داشته برای آثار عنوانی را مشخص نکرده (عنوانی که در ذهن هست) تا مخاطب با قوه تجسم و تخیل جستجو کند و تصاویر را با حافظه تصویری خود ببیند.


علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگ‌سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88765090 تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته