دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

فرزاد حاتمی: قرار نیست همیشه در اوج باشم/ تراکتور همیشه باید جزو مدعیان باشد

مهاجم تراکتورسازی گفت: در خط حمله تنها بودم و خسته شدم و نتوانستم عملکرد مناسبی برابر گسترش فولاد داشته باشم.
کد خبر : 59392

فرزاد حاتمی در مورد تساوی تیمش مقابل تیم گسترش فولاد در دربی تبریز به خبرنگار ورزشی آنا، اظهار داشت: «این بار دربی جذابیت خاصی نداشت چون بازی تحت تاثیر باد بود و هر دو تیم نتوانستند کیفیت همیشگی خود را به نمایش بگذارند. به نظر من بازی زیبایی را شاهد نبودیم و با اینکه می توانستیم در این بازی برنده هم باشیم اما به تساوی رضایت دادیم و دو امتیاز ارزشمند در روزی که دیگر مدعیان نتایج خوبی نگرفته بودند از دست دادیم و نتوانستیم خود را به بالای جدول برسانیم. می توان گفت عملا این تساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نخورد.»


مهاجم تیم تراکتورسازی در مورد انتقاد هواداران این تیم از نحوه بازی این بازیکن در خط حمله افزود: «شما شاهد بودید که من در خط حمله تنها بودم، گرچه مصدومیت همسترینگ هم که قبل از پیوستن به ملوان داشتم آزارم می‌دهد و هنوز به شرایط آرمانی خودم نرسیده‌ام، اما سعی می کنم در تعطیلات لیگ از لحاظ بدنی خودم را به سایر بچه‌ها برسانم. گرچه هواداران تراکتور باید یادشان باشد که من در همین تیم تراکتورسازی با اینکه مصدوم بودم بازی کرده‌ام و آنها نباید این موضوع را فراموش کنند.»


فرزاد حاتمی خاطرنشان کرد: «تراکتور تیم بزرگی است و همیشه باید در بالای جدول باشد.سعی می‌کنیم در تعطیلات به هماهنگی کامل برسیم و بتوانیم دوباره تراکتورسازی را به جایگاه اصلی خودش برسانیم. البته در این راه هواداران هم باید ما را کمک کنند و من امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم جبران مافات کرده و نتایج خوبی بگیریم تا به رده‌های بالای جدول برسیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته