دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1400 - 11:19
فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در تهران:

بیمارستان مهدیه شوش تمام خدمات پزشکی مربوط به زنان را ارائه می‌دهد

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در شهر تهران گفت: بیمارستان زنان زایمان مهدیه در شوش، به سبب محل استقرار و توانمندی‌هایی که دارد ارائه دهنده جامع خدمات زنان است. 
کد خبر : 593881
بیمارستان مهدیه شوش



به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان گروه جامعه خبرگزاری آنا، علیرضا زالی، فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در تهران، در مراسم افتتاح پروژه‌های مهم درمانی تهران در بیمارستان مهدیه که صبح امروز برگزار شد، گفت: بیمارستان مهدیه جایگاه ممتازی در میان دانشگاه‌هایی دارد که وابسته به دانشگاه شهید بهشتی هستند و اما هدف ما داشتن یک بیمارستان تک تخصصی یا تنها مربوط به زنان و زایمان نیست. این بیمارستان باید به بیمارستانی تبدیل شود که جامع بیماری‌های زنان را پوشش دهد و ارتقای آن در دستور کار ماست.


وی افزود: منطقه شوش یعنی محلی که این بیمارستان در آن قرار دارد بسیار مهم است و این بیمارستان را بیشتر پر اهمیت می‌کند. بنابراین نیاز این بیمارستان ترمیم اعضای هیئت علمی آن است و دانشگاه شهید بهشتی برای تغییر این ترمیم اعلام آمادگی می‌کند.


رئیس دانشگاه شهید بهشتی بیان کرد: توانمندی‌های این بیمارستان باید به مردم نشان داده شود. خیلی از افراد نمی دانند که این بیمارستان چه خدماتی، با چه کیفیتی و در چه حجمی ارائه می‌دهد. همچنین نیاز است که این بیمارستان جامع مشکلات زنان بوده و تمام خدمات زایمان در آب، زایمان بدون درد و .... را دارا باشد.


زالی با بیان اینکه باید خدمات این بیمارستان چند شاخه داشته باشد، ادامه داد: نیاز داریم که این بیمارستان جامع خدمات زایمان پرخطر را ارائه دهد و از آنجایی که در محله شوش قرار دارد با حجم زیادی از این نوع زایمان مواجه خواهد بود، پس نیاز به مرکز تحقیقات ویژه‌ای برای این مهم وجود دارد.


رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: مدیریت این بیمارستان قوی است و ما دیدیم که تراز مالی این بیمارستان در کل دوره کرونا افزایش پیدا کرد و علیرغم انتظار حتی یک مورد فوتی در بخش زنان نداشت، باید به این نکات نگاه پررنگی داشته باشیم زیرا مدیریت برجسته را نشان می‌دهد.


انتهای پیام/۴۱۶۱



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته