دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با انتشار بیانیه، تجمع، سخنرانی و... در واحدهای دانشگاهی صورت گرفت

محکومیت اعدام شیخ نمر از سوی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی

استادان، دانشجویان، کارکنان، تشکل‌ها، انجمن‌ها و گروه‌های دانشجویی و اساتید در واحدهای دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار بیانیه، تجمع و مراسم سخنرانی، اعدام آیت الله شیخ نمر عالم شیعی را به‌شدت محکوم کردند و شهادت وی را تسلیت گفتند.
کد خبر : 59383

به گزارش خبرنگار آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با محکوم کردن اعدام شیخ نمر گفت: اعدام آیت الله نمر، این عالم شیعه و دانشمند جهان اسلام، تیری بر پیکر آزادیخواهی است.


دکتر طاهره میرساردو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، با بیان اینکه در هیچ جای دنیا فردی را به خاطر اندیشه‌های آزادی خواهانه اعدام نمی‌کنند و شهادت شیخ نمر از علمای بزرگ شیعه و جهان اسلام توسط رژیم آل سعود به همراه ۴۶ نفر دیگر، نشان از عجز این رژیم بوده، گفت: آنان همواره در مقابل ظلم ایستادند و مظلومانه به شهادت رسیدندو در حقیقت آن‌ها کشته شده راه خدا هستند و زنده‌اند، همانگونه که سایر شهیدان زنده‌اند.


میرساردو افزود: آیت‌الله نمر به پیروی از قیام امام حسین (ع) علیه ظلم و استبداد و بیعت نکردن با آل سعود به پاخاسته بود و به شهادت رساندن این روحانی شیعه فاجعه‌ای است که دولت عربستان را با چالش و هزینه جدی مواجه خواهد کرد.


سرپرست واحد گرمسار گفت: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در دنیای اسلام، شیعه و سنی، ترویج شیعه هراسی و اسلام هراسی هستند که رژیم آل سعود نیز با به شهادت رساندن شیخ نمر خوش خدمتی‌اش را به آن‌ها نشان داد و این رژیم به دنبال جبران شکست‌هایش در منطقه و بیرون آمدن از گرفتار‌ی‌هایی که در عراق و سوریه و مناطق دیگر برای خود به وجود آورده است، است.


وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام باید در این زمینه واکنش مناسبی نشان دهند، گفت: این اقدام بدعتی در جهان اسلام وعملی قرون وسطایی است که قطعاً واکنش جهان اسلام علیه اقدام رژیم آل سعود را در پی خواهد داشت و از حوزه و دانشگاه هم انتظار می‌رود که خشم و خروش خود را به نحو ممکن اعلام کنند.


این مسئول با محکومیت مجدد اعدام شیخ نمر و با بیان اینکه اعدام این روحانی جهان اسلام، موجب رویش جوانه‌های مقاومت در عربستان خواهد شد، افزود: ابعاد پنهان و آشکار این جنایت باید برای همگان مشخص شده و رژیم آل سعود درمقابل مجامع بین‌المللی وکشورهای دنیا پاسخ گو باشد.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی شبستر با صدور بیانیه ای با محکوم نمودن جنایات رژیم مستبد وهابی آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ محمد نمر رهبر شیعیان عربستان، و عرض تسلیت به حضور حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان (عج) و نائب برحقش امام خامنه ای، با دانشجویان جهان اسلام در مبارزه با خشونت و افراطی گری بیعت نموده خواستار رسیدگی مجامع بین المللی به این جنایت شدند.


تشکل دانشجویی اندیشه نو دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در محکومیت شهادت شیخ نمر بیانی‌ای منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: امروز جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری در حال دگردیسی است و چهره ارتجاعی و انحرافی جریان تکفیری و سلفی، بیش از پیش در جهان نمودار شده است و در این میان، اسلام واقعی با پرچمداری شیعیان جهان در حال جذب افکار عمومی مردم دنیاست. شهادت مجاهد و مبارز نستوه و عالم شیعی، شیخ نمر رحمت الله علیه، تلاش مذبوحانه رژیم‌های قرون وسطایی منطقه است که سعی دارند نور حق را با دهانشان خاموش کنند ولی آنگونه که خدا نیز وعده داده است، هرگز نمی‌توانند إن شاء الله.


ما دانشجویان تشکل دانشجویی اندیشه نو (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام) بنا به سیره آزادیخواهان جهان، ضمن اعلام انزجار از این اندیشه کشی و حذف رقیب و همبستگی با مبارزان عربستان و شیعیان مظلومش، اعتقاد داریم که شمارش معکوس برای سقوط آل سعود و دمیدن خورشید حقیقت آزادی و مردمسالاری در سرزمین وحی آغاز شده است و خون پاک شهدای بزرگی چون شیخ نمر، درخت آزادی اندیشه را در سرزمین دیکتاتوری و استبدادِ داعیه داران دروغین اسلام، بارور خواهد کرد.


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به نام "طرحی نو" در پی اعدام شیخ النمر رهبر شیعیان عربستان بیانیه ای را صادر کرد .


در متن این بیانیه آمده است: شیخ نمر آن عالم وارسته که صدایش صدای روشن گری علیه حکومت سفاک و ضد بشری آل سعود بود به دستان پلید این رژیم شهید شد و بار دیگر جنبه ای از پلیدی ها ، خونریزی ها و جنون قتل عام گری این خاندان را به جهان نشان داد .این خون ها و سایر جنایات قطعا دامن گیر این خاندان منحوس میشود و نوید از پایان عمریست که سرار به کشتار شیعیان مظلوم در این کشور و سایر کشورهای اسلامی گذشت .


در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به اینکه در دورانی که گروه های ضد اسلامی به نام اسلام در گوشه و کنار جهان دست به ترور مردان و زنان بی دفاع میزنند سکوت جامعه جهانی خود تعمل برانگیز است سوال شده که آیا منادی آزادی و حقوق بشر آن ها شامل حال این کشتار و سایر اعمال وحشیانه رژیم آل سعود نمی‌شود؟


در ادامه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در این بیانیه قید کرده اند که : کرامت و منزلت وحقوق انسانی حد و مرز و اعتقاد و مذهب نمیشناسد و هر کسی با هر آیین و عقیده از چنین هتک حرمتی تبری میجوید. در این بزنگاه حساس میطلبد که تمام آزادیخواهان و آزاد اندیشان جهان با محکومیت و اقدام عملی در مقابل این جنایت و سایر اقدامات ضد انسانی رژیم آل سعود ساکت ننشسته و دولت های اسلامی نیز با اتحاد و همدلی در مقابله با این هجمه گسترده اقدامات وحشیانه در مجامع حقوقی بین المللی و اجلاس سران کشورها به دادخواهی از آن بپردازند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق اعم از هیات رئیسه، شورای واحد، دانشکده‌ها، کارکنان، دانشجویان شورای فرهنگی، شورای هم اندیشی و بسیج دانشجویان، کارکنان و استادان اعدام شیخ نمر را توسط حکومت آل سعود محکوم کرده و شهادت این عالم مجاهد را به محضر حضرت بقیه اله الاعظم امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت عرض می‌گویند.


روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با صدور بیانیه‌ای اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر عالیقدر شیعیان عربستان را محکوم کرد.
به گزارش آنا، در این بیانیه آمده است: شهادت، جایگاه بر‌تر اولیای خاص و مقربان ویژه درگاه الهی و آرزوی دلیر مردان خدایی است و کمترین پاداش جاودانه و الهی است که نصیب مردان خدایی می‌شود، ‌ اما جبهه مشترک آمریکایی ـ صهیونیستی و آل‌سعود، به خوبی باید بداند که ریختن این‌گونه خون‌های پاک و مطهر، باعث گسترش چشمگیر بیداری اسلامی و رشد سریع‌تر معارف حقیقی اسلام ناب محمدی (ص) و موجب نابودی و سرنگونی هرچه زود‌تر آنان خواهد شد.


حاکمان دیکتاتور رژیم آل سعود ازآنجا که صداهای مخالف را در کشورشان بر نمی‌تابند و آنها را تهدیدی برای پایه‌های لرزان حکومت پادشاهی خود می‌دانند، با هدف دوام بخشیدن به عمر حکومت خود، اقدام به سرکوب مخالفان و اعدام رهبران جناح‌های مخالف می‌کنند.


پیام شهادت مرحوم آیت‌الله شهید شیخ نمر باقرالنمر (ره) موج جدید و فراگیر بیداری اسلامی در سطح منطقه و جهان ایجاد کرده به‌طوری‌که امواج خروشان خشم و نفرت و انزجار انقلابی مسلمانان جهان، از اقدامات دیوانه‌وار و وحشیانه آل‌سعود همانند کوهی بر سر آنان خراب خواهد کرد.


اعدام شهید النمر خطای بزرگ سعودی‌ها خواهد بود که پادشاه سعودی می‌توانست با صدور فرمانی جلوی تنش‌های مذهبی و عقیده‌ای را که همچون توفان، مناطق عربی و اسلامی را در می‌نوردد، بگیرد اما این اقدام سعودی‌ها در حقیقت، اعدام عقلانیت، اعتدال و گفت‌و‌گو‌ها و هدف آن نابود کردن وحدت اسلامی است.


ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با عرض تسلیت این فاجعه هولناک و ضایعه جبران‌ناپذیر به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و خدمت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تمامی مراجع و علمای دینی و حوزه‌های علمیه و مسلمانان جهان به‌ویژه ملت شهیدپرور و بصیر ایران اسلامی، برای آن شهید گرانقدر طلب رحمت و غفران واسعه الهی کرده و برای سایر بازماندگان و اعضای خانواده محترم و داغدارشان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه قادر متعال درخواست می‌کنیم.


بیش از سی تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه شهادت آیت اله شیخ نمر را محکوم کردند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه شهادت آیت اله شیخ نمر را محکوم کرند و خواستار پیگیری مجدانه دولت تدبیر امید و نگاهی دور از سازش برای جلوگیری از پایمال نشدن خون شهیدان راه حق و ولایت و سر افرازی جبهه مقاومت از مجاری بین المللی و رسمی پیگیری جنایات آل سعود باشند و لحظه‌ای از احقاق حقوق مسلمانان دریغ نکند.


این بیانیه به همت تشکل اسلامی سیاسی وحدت نواندیشان واحد بیضا و تشکل اسلامی و سیاسی هرمان واحد مرودشت صادر و توسط تشکل‌های دانشجویی واحد‌های دانشگاهی کشور امضا شد.
در این بیانیه آمده است: در ‌‌نهایت تأسف مطلع شدیم که روحانی مبارز اهل تشیع، آیت الله شیخ نمرباقر النمر به دست مزدوران آمریکا ی شیطان صفت و آل سعود مزدور و دنباله رو صهیونیسم، به شهادت رسیده است. این ضایعه بزرگ اراده‌ها را مستحکم کرده تا با عزمی راسخ نابودی رژیم نا‌به حق آل سعود را فریاد زنیم.


در وصف آن شهید انقلابی و آزاده که با درایت و صبوری جریان بیداری اسلامی را در عربستان هدایت می‌کرد همین بس که: به دشمن حق و حقیقت بگویید که (نمر) هرگز نمی‌میرید.


آنهایی که به خیال خود با به شهادت رساندن رهبران مظلوم شیعیان در عربستان، نیجریه، سوریه و دیگر کشور‌ها مانع از رشد بیداری اسلامی می‌شوند سخت در اشتباه‌اند، خون این عزیزان در خاک غلتیده موجب رشد هر چه سریع‌تر بیداری اسلامی و جهانی شدن آن در آینده نزدیک خواهد شد.


ما دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی نیز ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس امام زمان (عج) ارواحنا فداه، رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و سایر شیعیان ایران و جهان اعلام می‌داریم، بی‌شک آل سعود با تجاوز به یمن، کشتن کودکان بی‌گناه، سرکوب مردم آزاده، نقش آفرینی در رخ دادن فاجعه منا و تروریسم پروری، زمینه نابودی خود را فراهم کرده و با لبریز شدن کاسه صبر مسلمانان، شاهد حذف این رژیم غاصب خواهیم بود و این حرکات ناشیانه را چیزی جز دست و پا زدن بیهوده برای بقا نمی‌دانیم.


در ضمن از دستگاه دیپلماسی کشوری درخواست داریم که با جدیت تمام و نگاهی دور از سازش برای جلو گیری از پایمال نشدن خون شهیدان راه حق و ولایت و سر افرازی جبهه مقاومت از مجاری بین المللی و رسمی پیگیری جنایات آل سعود باشند و لحظه‌ای از احقاق حقوق مسلمانان دریغ نکند، لازم است نرمش بیش از حد دیپلماسی در قبال عربستان کاهش یابد و سطح روابط دو کشور نیز تا حد ممکن تنزل پیدا کند.


تشکل مجمع اسلامی اساتید دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم‌شهر پیرو شهادت آیت الله شیخ نمر‎‎ بیانیه منتشر کرد:
دست خون آلود و ظالم رژیم خبیث آل سعود، جنایت دیگری را خلق کرد و در یک اقدام وحشیانه و خباثت آمیز، تعداد زیادی از منادیان الهی و در راس آن‌ها حضرت آیت الله شیخ نمر باقرالنمر را به شهادت رساندند. این اقدام ظالمانه که با حمایت شیطان بزرگ و صهیونیست خون خوار و کودک کش صورت گرفت، نشانه‌ای از همراهی با اقدامات وحشیانه تکفیری‌ها به خصوص گروه داعش و نمونه‌ای واقعی از یک رژیم مرتجع قرون وسطایی است. در حقیقت باید گفت: عملکرد آل سعود در جهان معاصر به عنوان تروریسم مدرن به حساب می‌آید. بی‌تردید این اقدام دیوانه وار و سبک مغزانه پادشاه آل سعود، نشان دهنده شکست مفتضحانه این خاندان در سیاست‌های داخلی و خارجی است. اگر چه این جنایت قلب امت اسلام اعم از شیعه و سنی، به خصوص ملت مسلمان سرزمین حجاز را داغدار و مجروح نموده است، اما خون پاک آن شهیدان و شیخ شهیدان سرزمین حجاز، آیت الله شیخ نمر باقرالنمر، پایه‌های حکومت جعلی و استکباری آل سعود را برخواهد چید.


بی‌گمان خون پاک این شهیدان وحدت امت اسلام را تقویت خواهد کرد و با تقویت انسجام امت اسلامی، پیام پیامبرگونه و آگاهی بخش شیخ شهیدان حجاز، آیت الله نمر در دل امت مسلمان سرزمین حجاز زنده مانده و پرچم مقاومت و مبارز آن روحانی والا مقام به دست ملت مسلمان عربستان به ویژه جوانان غیرتمند برفراز شده و در آینده‌ای نزدیک پاسخ کوبنده‌ای به جنایت کاران آل سعود داده خواهد شد که سقوط کامل این رژیم تروریست پرور و ضد اسلام را به دنبال خواهد داشت.


در راستای تقبیح این جنایت، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر این عمل ننگین را محکوم نموده و شهادت آن شهیدان به ویژه شهید آیت الله شیخ نمر را به محضر مقدس امام زمان (عج) و مقام عظمای ولایت و رهبری تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم و علو درجات را برای آن شهیدان ونابودی رژیم تروریستی آل سعود را از درگاه الهی به واسطهٔ خون پاک این شهیدان مسئلت داریم.


اعدام مجاهد مبارز شیخ نمر در کشور عربستان نشان دهنده این است که در آن کشور حکومت ظالمانه‌ای بر سر کار است.


حجت الاسلام و المسلمین رجایی‌پور رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور با بیان این مطلب در جمع نمازگزاران در مسجد دانشگاه تصریح کرد: هر مسلمانی در هر حکومتی می‌تواند قیام مصلحانه داشته باشد بنابراین فرد مجاهد و عالم بزرگی چون شیخ نمر که به اعتراض نسبت به ظلمی که به امنیت شیعه در عربستان شده بود پرداخته است نباید اعدام می‌شد.


وی با بیان سخنان مقام معظم رهبری که در درس خارج خود بیان داشتند، افزود: حتی خوارج تا زمانی که دست به اسلحه نبردند امیر المومنین (ع) کاری به ایشان نداشتند وحتی عبداله بن عباس را می‌فرستاد تا با ایشان صحبت کند مگر متوجه شوند و از مسیر غلط خود خارج شوند اما زمانی که حرکت مسلحانه انجام دادند و حالت محارب پیدا کردند و مسلمانان و زن و بچه مردم را کشتند آن موقع امام (ع) برای مهار آن‌ها دست به اسلحه برد.


حجت الاسلام و المسلمین رجایی‌پور اظهار امیدواری کرد که خداوند امت اسلامی را از این سرگردانی نجات دهد. وی حرکات تفرقه آمیز نظیر حمله به سفارت عربستان به صورت خود سرانه را باعث شعله ور شدن اختلافات دانست و به انتقاد از آن پرداخت.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان هم در اطلاعیه ای اعلام کرد: شهادت! چشمه جوشان بی‌انتهایی است که ثمره شجره طیبه آن سعادت و درک قرب الهی است. پیک وصلی است که از خالق به مخلوق می‌رسد و پیام «فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی» را به همراه دارد. شهادت عمود خیمه دین است و قوام دین بر آن استوار است. بدون شک شهادت مظلومانه شیخ نمر و یاران شهیدش به عنوان محور بیداری اسلامی پیروزی اسلام و تفکر شیعه را تضمین خواهد کرد.


دیر یا زود رژیم آمریکایی، اسرائیلی عربستان تبعات این غفلت و بی‌توجهی خود را متحمل خواهد شد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان ضمن محکوم نمودن این جنایت برای آن شهید والامقام و یاران شهیدش علو درجات را از خداوند متعال خواستار است.


تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان واحدنراق به اعدام آیت الله شیخ باقر النمر توسط آل سعود با حضور جمعی از کارکنان، اساتید ودانشجویان در نماز خانه واحد نراق برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حمید سعادتی امام جماعت و مدیر فرهنگی واحد نراق ضمن محکومیت این اقدام دولت سعودی به ایراد سخن پرداخت و گفت: فاجعه اسفبار اعدام شیخ نمر قلب هرانسان دردمندی را آزرده خاطر می‌کند. اعدام این روحانی مبارز و مدافع حقوق بشر هیچ توجیه شرعی و قانونی نداشته و با هیچ یک از اصول انسانی سازگار نبوده است.


وی بیان کرد: مرحوم شیخ نمر نه حزبی داشت ونه گروه و دسته را تاسیس کرده بود و نه جماعت مسلح شبه نظامی در اختیار داشت و نه حتی از هیچگونه فعالیت خشنونت آمیزی حمایت می‌کرد.


سعادتی اظهار کرد: ایشان یک روحانی شیعه فعال در زمینه حقوق بشر و امام جمعه یکی ازشهرهای منطقه شرقی عربستان بود که در خطبه‌های نماز با شجاعتی کم نظیر و مثال زدنی از ظلم و تبعیض‌های دستگاه حاکم انتقاد کرد.


سعادتی در پایان سخنانش گفت: ما این حرکت وحشیانه را شدیدا محکوم می‌نماییم وراز پروردگار عالم برای شهید شیخ نمر و یارانش طلب رحمت وغفران الهی را خواستاریم.


هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان واحد بجنورد با تجمع در مسجد امام رضا (ع) واحد و مراسم سخنرانی، جنایات رژیم مستبد آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ محمد نمر روحانی و عالم برجسته شیعی را محکوم و خواستار رسیدگی مجامع بین الملل به این جنایت شدند.


در این راستا کانون اسلامی- سیاسی اساتید معرفت در محکومیت عالم برجسته بیانیه‌ای را بدین شرح منتشر کرد: اقدام خباثت آمیز و جنایت کارانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان، بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است، که به فضل الهی و به برکت خون‌های پاک شهیدان از جمله این شهید عزیز، ناکام و با هوشیاری، هوشمندی و وحدت مسلمانان به گونه‌ای معکوس، آثار خود را در صحنهٔ مقاومت اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف هویدا خواهد ساخت.


کانون اسلامی سیاسی اساتید معرفت واحد بجنورد این عمل ددمنشانه رژیم دست نشانده ال سعود را محکوم کرده و از سازمان‌ها و نهادهای بین المللی مدعی حقوق بشر و آزادی بیان انتظار دارد با پرهیز از رفتار دوگانه و متناقض، در قبال این جنایت سبوعانه بموقع موضعگیری کرده و با محکومیت شدید آن به وظیفه خود عمل کنند.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در پی شهادت روحانی شیعه برجسته عربستان؛ شهید شیخ باقر النّمر، طی سخنانی شهادت این شهید والا مقام را تداوم بخش بیداری و روشنگری در دنیا بویژه در جهان اسلام برشمرد.


حجت‌الاسلام ابراهیم سراج در تبیین ریشه‌های جنایاتی از این دست که جهانیان از بیشتر این جنایت‌ها بی‌خبر هستند، اظهار کرد: امروز تروریسم دولتی که یکی از منافق‌ترین و جنایتکار‌ترین آن‌ها، رژیم منفور و خوشگذران آل سعود است، از افتراق مسلمانان ‌‌نهایت سوء استفاده را کرده و در راستای خدمت به امریکا و دولت‌های استکباری و با کمال تأسف با استفاده از منابع و ذخایر مادی جهان اسلام به سرکوب مسلمانان در فلسطین، لبنان، سوریه، یمن، بحرین و عراق مشغول است.


سراج افزود: رژیمی که حتی ابتدائی‌ترین شرایط دموکراسی را دارا نیست به خاطر خوش خدمتی‌هایی که به جهان کفر و شرک می‌کند، به شدت مورد حمایت اربابان مستکبر خود است.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با تأکید بر لزوم حفظ وحدت میان امت اسلامی و تمرکز بر روی وجوه اشتراک میان همه پیروان این دین الهی خاطر نشان کرد: درچنین اوضاع و احوالی، چاره‌ای جز متّحد بودن و قوی شدن نیست. آل سعود بداند با ریختن خون پاکان، هرگز قادر به نابودی افکار آنان نیست و دیر یا زود به سزای اعمال پلید و ننگین خود خواهند رسید.


وی با انتقاد شدید از عملکرد سازمان‌های بین المللی و مجامع به اصطلاح حقوق بشری در برخورد دوگانه و تبعیض آمیز با مقوله دفاع از حقوق انسان‌ها تصریح کرد: جای بسی تأسف است که منادیان حقوق بشر با مقوله ستم به بشریت، گزینشی برخورد می‌کنند. امیدواریم اتحاد جهان اسلام موجب نابودی بنیاد کفر و شرک شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته