دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1394 - 20:39
لاریجانی در نشست شورای اداری استان بوشهر؛

عربستان از گرداب ناشی از اعدام شیخ نمرعبور نمی‌کند/ غرب با واکنش به این خلاف بَیّن حقوق بشر گوشه‌ای از صداقت را در خود نشان دهد

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که عربستان با اعدام شیخ نمر گردابی برای خود درست کرد که هرگز از آن عبور نمی‌کند، تصریح کرد: امیدواریم در خصوص شهادت این شهید، آمریکا و غربی‌ها تکانی به خود دهند چراکه این خلاف بَیّن حقوق بشر است، تا گوشه‌ای از صداقت در آنها کشف شود.
کد خبر : 59346

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی امروز -شنبه 12 دی‌ماه- در نشست شورای اداری استان بوشهر در واکنش به اعدام شیخ نمر، اظهار کرد: امروز خبر ناگواری به ما رسید و آن شهادت شیخ نمر بود و رفتار وحشیانه سعودی نسبت به ایشان بود، این اعدام باعث تاسف و تاثر ما شده و این گونه رفتارها مشکلات امنیتی منطقه را افزایش می‌دهد.


رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهادت این شهید گردابی برای عربستان سعودی به وجود آورده که به راحتی از آن عبور نمی‌کند، افزود: البته این مسئله یک شخص نیست بلکه رژیم سعودی در چند سال اخیر مشکلات زیادی را به وجود آورده و آتش زیادی در منطقه به راه انداخته است.


لاریجانی ادامه داد: امیدواریم در این مسئله آمریکا و غربی‌ها تکانی به خود دهند که این خلاف بَیّن حقوق بشر است، این را بیان کنند تا گوشه‌ای از صداقت در آن ها کشف شود.
وی با بیان اینکه در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که به هم ریختگی در این منطقه نمایان است، اظهار کرد: برخی از این به هم ریختگی‌ها به خاطر مسائل کشورهای منطقه و برخی به دلیل دخالت کشورهای بیگانه است. ترویج این ناامنی‌ها گریبانگیر تمام مسلمانان خواهد شد..


رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران با پشتیبانی نیروهای مسلح بصیر و آگاه از امنیت برخوردار است، افزود: چشم اندازهای پیش بینی شده سبب ایجاد امنیت پایدار در کشور شده است.


وی با اشاره به مسائل اقتصادی کشور تصریح کرد: رشد اقتصادی کشور بعد از انقلاب قطعی بوده است که این برای کشوری که می‌خواهد از رشد جهنده برخوردار شود مطلوب نیست.


لاریجانی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی ما متناسب با سایر شئون پیش نرفته است، افزود: بخشی از این مشکلات به برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت صحنه برمی‌گردد که با واکاوی دقیق می‌توان آن را رفع کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته