دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1400 - 09:11
در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد؛

تجلیل از فرزند شهید هواپیمای مسافری ایرباس در بندرعباس

فرزند شهید اسحق عامری سیاهویی از مسافران شهید هواپیمای مسافری ایرباس در سال ۱۳۶۷ از سوی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس تجلیل شد.
کد خبر : 593397
هواپیمایی ایرباس



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بندرعباس، در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس از فریده عامری سیاهویی فرزند شهید اسحق عامری سیاهویی از شهدای هواپیمایی ایرباس در سال ۱۳۶۷ تجلیل شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این جلسه که با حضور مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در این دانشگاه، معاون فرهنگی دانشجویی واحد بندرعباس و سایر اعضای شورا برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هواپیمایی ایرباس گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس همه گونه ناجوانمردی، زبونی و ذلت از کشورهای استعمارگر و زورگویی غربی دیدیم و شنیدیم که ساقط‌کردن هواپیمای مسافربری یکی از هزاران جنایتی بود که از روی کشور مدعی حقوق بشر (آمریکا)، پرده برداشته شد.


احسان کامرانی، شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان را سرمایه‌های ذی‌قیمت این کشور خواند که مردانه پا به میدان مبارزه گذاردند و در آن شرایط سخت با دست خالی و سلاح ایمان به جنگ توپ، تانک و هزاران سلاح جنگی دشمن رفتند.


وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس، تمام کشورهای غرب و شرق پشت رژیم بعثی عراق قرار گرفتند تا ریشه اسلام ناب محمدی را در منطقه بخشکانند، بیان کرد: با پشتیبانی خداوند قادر و متعال و مقاومت رزمندگان اسلام، همه آنان در این مبارزه نابرابر خون علیه شمشیر، تسلیم اقتدار و خون شهدای ایران زمین شدند.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هواپیمای مسافربری ایرباس گفت: به شهادت رساندن مسافران بی‌دفاع این پرواز و دادن لوح افتخار به فرمانده ناو وینسنس بیانگر اوج زبونی و پایمال کردن حقوق بشر توسط عمال جهانخوار آمریکایی است.


کامرانی یادآوری کرد: نباید فراموش کنیم که کشورهای غربی که دم از حقوق بشر می‌زنند هرجایی منافع خود را بیابند، ناقض‌ترین و ستمگرترین کشورها در پایمالی حقوق بشر هستند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با قدردانی از فرزند شهید اسحق عامری سیاهویی از سرنشینان هواپیمایی ایرباس در سال ۶۷، یاد همه شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشت و با اهدا لوح سپاس از فریده عامری سیاهویی فرزند این شهید سرافراز به پاس تحمل ناملایمات زندگی و ایستادن در مسیر آرمان‌های امام و انقلاب قدردانی کرد.


انتهای پیام/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته