دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1400 - 18:06

دیدار مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با استاندار ایلام

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه سفر خود به استان ایلام صبح امروز با حضور در محل استانداری با نوذری استاندار ایلام دیدار وگفتگو کرد.
کد خبر : 593293
1



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، اصغر نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه سفر خود به استان ایلام صبح امروز با حضور در محل استانداری با نوذری استاندار ایلام دیدار وگفتگو کرد.


نوراله زاده در این دیدار با بیان همکاری صندوق با استان‌ها باتوجه به ظرفیت های موجود استان گفت: صندوق کارآفرینی امید این توان را دارد که تسهیلات از منابع مشترک صندوق کارآفرینی امید و استانداری‌ها به کسب وکارهای خرد وکوچک اعطا کند.


وی یادآور شد: باتوجه به اینکه استان ایلام از استان‌های مرزی کشور است، می‌توان از مزیت داشتن مرز بین‌المللی وگردشگری استفاده کرد و یک خط اعتباری به کسب وکارهایی که در استان شناسایی می شود، اختصاص دهیم.


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود: در بحث اشتغال روستایی علاوه بر اعتباری که آئین‌نامه دولت تعیین کرده، صندوق آماده است براساس ضریب تعیین شده مبلغی را جهت تسهیلات اضافه کند.


نوراله زاده با اشاره به اختصاص اعتبار ویژه صندوق با سازمان برنامه و بودجه و وزارت کشاورزی در تولید گیاهان دارویی گفت: با توجه به ظرفیت بسیار خوب استان ایلام در زمینه گیاهان دارویی، ما آمادگی داریم برای توسعه با هماهنگی وزارت جهاد همکاری کنیم. به خصوص می‌توانیم برای تامین مواد اولیه خط تولید، باکشاورزان قرارداد ببندیم تاکشت موردنیاز این واحد دارویی دره شهر را تامین کنند. آمادگی داریم که هزینه‌ها را ما پرداخت کنیم و بازپرداختش با این واحد تولیدی باشد.


در ادامه نوذری استاندار ایلام ضمن تشکر از حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در استان و فعالیت‌های صندوق استان گفت: عملکرد بسیار خوب صندوق در زمینه اشتغال روستایی قابل تقدیر است و از صندوق کارآفرینی امید سپاسگزارم که با پیگیری‌های بسیار در خدمت روستائیان بودند.


وی با اشاره به ویژگی‌های خاص استان ایلام در منطقه غرب کشور و حوزه زاگرس افزود: با توجه به مرز مشترک با عراق و نزدیکی استان به عتبات، سالانه نزدیک به ۹ میلیون زائر از این استان عبور می‌کنند که این خود فرصت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است.


انتهای پیام/۴۱۲۹/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته