دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1400 - 11:33
حجت‌الاسلام پورذهبی:

فعال فرهنگی باید به استقلال فکری، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برسد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تأکید کرد: کسی که در زمینه فرهنگی فعالیت دارد، باید به استقلال فکری، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برسد.
کد خبر : 593149
نشست هم اندیشی نماینده ولی فقیه در استان کردستان با جوانان و فعالان فرهنگی شهرستان سقز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سقز، نشست هم‌اندیشی حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با جوانان و فعالان فرهنگی شهرستان سقز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.


در این نشست بر اساس برنامه زمانبندی شده نماینده جوانان و فعالان فرهنگی شهرستان از جمله قشر دانشگاهی، هلال‌احمر، بسیج‌دانشجویی و اساتید، ورزش و جوانان، کانون‌های فرهنگی، کمیته امداد و... به بیان مسائل مورد نظر و مشکلات پیش‌رو پرداختند.


فعال فرهنگی باید به استقلال فکری، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برسد


نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان هم اظهار کرد: حضور در چنین جمعی نشان از اهمیت و تأثیر تشریک‌مساعی و هم‌اندیشی جوانان و مسئولان دارد و بسیار قابل‌تأمل است که مسائل و مشکلات جامعه از قبیل بیکاری، اقتصاد، ازدواج، تحصیلات و ... به عنوان مهم‌ترین دغدغه این قشر و مطالبه برحق آنان است.


پورذهبی تأکید کرد: کسی که در زمینه فرهنگی فعالیت دارد، باید به استقلال فکری، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برسد و در این راه تعهد و انقلابی بودن را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد.


وی در راستای پیگیری و رفع مسائل مطرح شده بیان کرد: توجه وافر به دانشجویان و دانشگاهیان و حمایت از کارآفرینان، تقویت نهاد خیریه، حمایت از ورزشکاران از اولویت‌های برنامه زیر نظر این نهاد بوده و حاضر است نماینده هر قشری با حضور در استان، مطالبات مدنظر را از مسئولان ذی‌ربط خواستار باشد و در این راه کمک می‌کند.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/


دانلود فایل


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته