دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1394 - 15:18

واکنش شهرداری تهران درباره سد معبر لبو فروش خیابان جمهوری

شهردار ناحیه یک منطقه ۱۱ شهرداری تهران با تشریح جزئیات نحوه برخورد ماموران شهرداری با سد معبر یک لبو فروش در تقاطع خیابان ولیعصر و جمهوری، گفت: متاسفانه بد اخلاقی در انتشار حقیقت، عملکرد شهرداری را وارونه جلوه داد.
کد خبر : 59306

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از «تهران‌سما»، محمدجواد رشیدی اظهار کرد: به دنبال اعتراض کسبه نسبت به سد معبر یک لبو فروش با چرخ در تقاطع خیابان ولیعصر و جمهوری، ماموران رفع سد معبر به همراه نیروی انتظامی در محل حاضر شدند و از آنجا که معبر بسیار کوچک بوده و اقدام این فرد، غیر قانونی بود، اقدام به جمع‌آوری چرخ می‌کنند.


وی افزود: در این رابطه فیلمی هم وجود دارد که نشان می‌دهد بعد از تذکر ماموران رفع سد معبر نسبت به اشغال فضای دو متری تردد مردم، فرد لبوفروش به اعتراض به ماموران پرداخته و چرخ لبو خود را به پیاده رو پرتاب کرده و به نشانه اعتراض تمام بساط خود را داخل پیاده‌رو می‌ریزد.


رشیدی ادامه داد: متاسفانه بداخلاقی فردی که اقدام به انتشار این تصویر در فضای مجازی کرده است، سبب شد عملکرد شهرداری وارونه جلوه داده شود حال آنکه ماموران رفع سد معبر به درخواست کسبه‌ای که آنجا مشغول فعالیت هستند و به حضور این فرد اعتراض کرده بودند، در محل حضور پیدا کردند و هیچ نوع رفتار خارج از حیطه قانونی از سوی ماموران رخ نداده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته