دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1400 - 11:59
در نشستی مشترک صورت گرفت؛

گام دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه در ارتباط با صنعت

فصل مشترک همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با یک گروه صنعتی آغاز شد.
کد خبر : 592902
همکاری با اسنوا



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از مبارکه، فصل مشترک همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با گروه صنعتی انتخاب آغاز و نشستی با حضور رئیس مرکز رشد، مدیر پژوهش، مسئول دفتر پویش، مسئول روابط عمومی و مدیر منابع انسانی و مدیر آموزش گروه صنعتی انتخاب برگزار شد.


حمیدرضا روناسی رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه در این نشست با اعلام اینکه این واحد دانشگاهی، دانشگاهی مهارت‌محور است، گفت: تنها خلأ دانشگاه‌ها ارتباط نداشتن با صنعت است.


وی بیان کرد: در این جلسه توافقات خوبی انجام شد که می‌تواند از چند جهت یاری‌بخش حل چالش‌های این دو نهاد مهم باشد، از جمله مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای تنظیم و رابط‌هایی از هر دو طرف مشخص شوند که پیگیر مفاد تفاهم‌نامه باشند.


رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه افزود: در ارتباط با حل مشکلات و نیازهای فناورانه و نوآورانه صنعت و تولید لوازم خانگی به‌ویژه طرح‌هایی مانند چربی‌گریزی تولیدات لوازم خانگی، ظرفیت‌هایی در واحدهای فناور مرکز رشد واحد مبارکه وجود دارد.


مدیر منابع انسانی اسنوا نیز در این نشست بیان کرد: گروه صنعتی انتخاب رسماً اعلام می‌کند که از پژوهش‌های انجام شده استقبال می‌کنیم و می‌توانیم فرصت‌های مطالعاتی برای استادانی که می‌خواهند فرصت مطالعاتی داشته باشند، ایجاد کنیم.


این فعال صنعتی بیان کرد: می‌توانیم تضمین بدهیم فرصت شغلی برای کسانی که نفرات برتر دانشگاه و مهارت‌محور بوده‌اند، ایجاد کنیم، حتی اگر ظرفیت ما پر شده باشد؛ زیرا نیاز داریم که این اتفاق بیفتد.


وی گفت: با آغوش باز از ارتباط با دانشگاه و طرح‌هایی مانند طرح پویش‌، دوطرفه استقبال می‌کنیم که در آن دانشجو هم درس بخواند و هم در صنعت کار و کسب درآمد کند.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته