دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1400 - 14:09

پیام دکتر محمد مهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت تشییع و تدفین شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز شال

بسم رب الشهدا و الصدیقین وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ آل عمران 169
کد خبر : 592729
دکتر طهرانچی

سلام بر خون خدا و شهیدان، سلام بر شهدای گمنام، سلام بر چشمان خسته اما مصمم مادران و پدران شهدا، سلام بر چفیه های رها شده در خاک، سلام بر امام شهدا و سید سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)


شهدای گمنام تنها شناسنامه آنها حداقلی از جسم مادی ایشان است نزد پروردگارشان صاحب اجری عظیم هستند، مزدی که پاداشش مانند شمع سوختن و فنا شدن در دنیای فانی است، آنها در آسمان مشهورتر از زمین هستند. اگر شهیدان به خصوص شهدای گمنام نبودند اکنون ما بودیم که گمنام بودیم و نامی از ما وجود نداشت. درود بر شرف شهیدانی که حاضر شدند تا نام گمنامی بر تابوت شان درج شود اما آب خوش از گلوی دشمن پایین نرود و درود بر انسانیت، حریت، آزادگی و آزادگی .


و اینک که تشییع این شهید والا مقام مصادف با سالروز شهید آیت الله دکتر بهشتی (ره) و 72 تن از یاران با وفای حضرت امام خمینی (ره) گردیده است امید آن دارم وجود این شهیدگمنام منشا تحول و برکات برای دانشگاهیان و آن سازمان باشد ان شاالله .


اینجانب برخود لازم می دانم از تمامی دست اندرکاران برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی مرکز شال که به دیار ولایتمداری و شهید پروری معروف است تقدیر و تشکر نمایم.


دکتر محمد مهدی طهرانچی


رییس دانشگاه آزاد اسلامی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته