دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
غفوری‌فرد در گفت‌وگو با آنا

در صورت غیبت چهره‌های شاخص اصولگرا، ائتلاف شکست خواهد خورد

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، با اشاره به عدم حضور چهره‌های شاخص اصولگرایی در همایش هفته گذشته اصولگرایان، گفت: اگر چهره‌های مطرح و برجسته اصولگرا در ائتلاف حضور نیابند، ائتلاف شکست می‌خورد.
کد خبر : 59266

حسن غفوری‌فرد، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره عدم حضورش در همایش روز پنج‌شنبه ائتلاف اصولگرایان گفت: من روز پنچ‌شنبه قزوین کلاس داشتم و به همین دلیل نتوانستم حضور داشته باشم.


وی درباره غیبت چهره های شاخص اصولگرا در این همایش اظهار کرد: حتما دلیلی داشته است که نتوانستند حضور پیدا کنند؛ ولی اگر چهره‌های شاخص اصولگرایی در ائتلاف حضور پیدا نکنند حتما این ائتلاف لطمه خورده و با شکست مواجه خواهد شد.


غفوری‌فرد درباره ائتلاف اصولگرایان هم گفت: من که در این همایش نبودم که بخواهم پاسخ بدهم ولی این موضوع را عنوان کنم که اصولگرایان باید به یک لیست واحد برسند آن وقت می‌توان درباره این ائتلاف سخن گفت.


وی ادامه داد: امید من برای ائتلاف اصولگرایان نسبت به گذشته بیشتر از قبل است آن هم برمی‌گردد به جلسات و اقداماتی که جامعه روحانیت مبارزه به خصوص آیت‌الله موحدی‌کرمانی در این باره انجام داده است.


رئیس‌خانه احزاب تصریح کرد: ما امیدواریم اکثریت کرسی‌های مجلس را به‌نام خود کنیم.


غفوری‌فرد در پاسخ به این سؤال که چگونه گروه یکتا که متشکل از کابینه احمدی‌نژاد بود به این ائتلاف پیوست، گفت: حرکت تمام اصولگرایان زیر پرچم جامعه روحانیت مبارز تهران است و ما تلاش کردیم که این اتفاق صورت بگیرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: حسن غفوری فرد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته