دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تعجب بازیکنان استقلال از رفتار مجیدی با دیاباته

رفتارهای دوگانه فرهاد مجیدی با شاگردانش با تعجب آنها همراه شده است.
کد خبر : 592545
شیخ دیاباته و هروویه میلیچ تمرین استقلال.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، شیخ دیاباته بیش از یک ماه به دلایل مختلف که بیشتر شبیه بهانه بود در تمرینات استقلال غیبت داشت و تقریباً از اواخر هفته پیش بود که در تمرینات آبی‌پوشان آفتابی شد.


او که ناآماده و با اضافه وزن ایران را ترک کرده بود، بعد از بیشتر یک ماه در شرایطی بدتر بازگشت و جالب اینکه مورد استقبال فرهاد مجیدی هم قرار گرفت.


همین استقبال گرم مجیدی از شاگرد تنبل و بی‌نظمش باعث شد او در بین شاگردانش حسابی سوژه شود. آبی‌پوشان انتظار داشتند مجیدی حداقل اگر تنبیهی برای شیخ در نظر نمی‌گیرد، به‌گرمی از او استقبال نکند.


مجیدی پیش از این در رفتار با بازیکنان حاشیه‌ای تیمش از جمله فرشید باقری، محمد دانشگر و.....نشان داده بود مربی با دیسیپلینی است اما در مورد دیاباته رفتاری متفاوت از خود نشان داد.


شاید مجیدی به خاطر حساسیت بالای دربی پیش‌ رو در جام حذفی تصمیم گرفت در مورد دیاباته بیش از حد کوتاه آمده و او را برای دربی آماده کند. اما قطعاً این رفتار سرمربی استقلال ذهنیت بدی در بین شاگردانش ایجاد خواهد کرد و اگر قرار باشد شیخ همچنان ناآماده باشد، از نظر فنی هم کمکی به استقلال نخواهد شد.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته