دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1400 - 15:46
دهقان:

هدف کمیته امداد اشتغال‌زایی با محور توانمندسازی است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اوز گفت: هدف این نهاد اشتغال‌زایی با محور توانمندسازی است به‌طوری‌که افراد زیر پوشش بتوانند از چرخه حمایت خارج شده و به خودکفایی برسند.
کد خبر : 592304
جلسه



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اوز، محمد دهقان در آیین دوره آموزشی طرح راهبری شغلی صنایع‌دستی که با شرکت مددجویان در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از افراد حاضر در این جلسه زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی‌(ره) هستند، هدف این نهاد اشتغال‌زایی با هدف توانمندسازی است به‌طوری‌که افراد زیر پوشش بتوانند از چرخه حمایت خارج شده و به خودکفایی برسند؛ بنابراین موضوع اشتغال از نظر کمیته امداد بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا زمانی که منبع درآمد پایداری وجود داشته باشد، بهتر می‌توان نیازها را برآورده کرد.


وی افزود: کمیته امداد در موضوع اشتغال توفیقات خوبی داشته است، راهبر شغلی پس از ارائه آموزش‌های لازم و کشف استعداد، مهارت و توانمندی افراد در حوزه شغلی مدنظر، نقش پشتیبانی را ایفا کرده که در تفاهم‌نامه محصولات با کیفیت تولیدشده از سوی مددجو را خریداری کرده و در واقع بازار فروشی برای وی فراهم می‌کند و به این صورت بین پنج تا هفت سال از مددجو به‌صورت تضمینی خرید می‌کند.


رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اوز عنوان کرد: با تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز که با به وجود آوردن امکانات مناسب آموزشی و راهبردی و در اختیار گذاشتن بی‌منت آنها در مسیر مهارت‌زایی و مهارت افزایی گام مؤثری در رونق و کارآفرینی ایفا می‌کند از کارآفرینان تقاضا دارم از چنین فرصت و آن هم در این مکان دانشگاهی نهایت بهره را ببرند.


طیبه نامی مدیرعامل مرکز تخصصی نیکوکاری کارآفرینی خاتم‌الانبیا نیز با تشکر از کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اوز که در زمینه رشد اشتغال همکاری خوبی با افراد و مراکز فعال در این‌گونه امور دارد، گفت: هدف از برگزاری این نشست تخصصی که با حضور مدرس مدعو برگزار شد، تشویق و جذب علاقه‌مندان، جوانان و سرپرستان خانوار جویای کار در راستای کاهش آسیب‌های خانواده و فقر و رونق اشتغال خانگی و کارگاه‌های کوچک بود.


هدف کمیته امداد اشتغال‌زایی با محور توانمندسازی است


به گزارش آنا، در این گردهایی حاضران به فراگیری آموزش ساخت و تزئین گیوه توسط مدرس از اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مشغول شدند.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته