دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فایل صوتی سخنان عضو جامعه روحانیت مبارز درباره «امت بودن» آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

در فضای انتخاباتی بازار تکذیب و تأییدها هر روز داغ‌تر می‌شود. گذشته از اینکه احتمال برداشت نادرست از مواضع یا حتی تحریف‌ آنها منتفی نیست، گاهی برخی تحت فشار و پس از مواجه شدن با بازتاب سخنان خود، مواضع پیشین را تغییر می‌دهند یا مجبور به تکذیب آنها می‌شوند. این در حالی است که این روزها خبرنگاران فایل صوتی بیشتر مصاحبه‌ها را نگهداری می‌کنند.
کد خبر : 59214

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز، روز چهارشنبه هفته گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا درباره سرانجام حمایت کردن یا نکردن جامعه روحانیت مبارزه از کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری صحبت کرد.


ابراهیمی در جریان این‌ گفت‌وگو درباره تأثیر ورود آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به انتخابات خبرگان رهبری و شخصیت وی می‌گوید که «به هرحال آقای هاشمی خودش یک امت است هرجور مصلحت دانست، همان کار را می‌کند، ما که نمی‌توانیم برای آقای هاشمی تعیین و تکلیف کنیم.»


وی در ادامه درباره آیت‌الله هاشمی تأکید می‌کند که «یک فردی است که بیش از ما تجربه دارد. ما به اندازه آقای هاشمی تجربه نداریم. ما نسبت به آقای هاشمی خیلی فاصله داریم. ایشان در همه مراحل بوده است.ما همه جا نبودیم. ایشان در ردیف اول سیاسیون بوده است. ما که نسبت به ایشان یک طلبه هستیم.»


این گفت‌وگو روز پنج شنبه در خبرگزاری آنا با تیتر «عضو جامعه روحانیت مبارز: ما به اندازه آقای هاشمی تجربه نداریم، او خودش یک امت است» منتشر شد.


اما امروز -شنبه- خبرگزاری فارس نوشت: حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس ضمن تکذیب خبرسازی برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب درباره حمایت وی از هاشمی رفسنجانی و نقل این جمله که «هاشمی خود یک امت است» گفت: بنده چنین موضوعی را مطرح نکرده‌ام.


به منظور تنویر افکار عمومی فایل صوتی سخنان حجت‌الاسلام ابراهیمی منتشر می‌شود.







انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته