دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
2 خبر/

تجلیل از پژوهشگران فعال واحد چابهار در مراسم اختتامیه نمایشگاه پژوهش و فناوری

از پژوهشگران فعال دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار در مراسم اختتامیه نمایشگاه پژوهش و فناوری تجلیل شد
کد خبر : 59210

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل چابهار با تبریک به همه پژوهشگران با ابراز خرسندی از روند پیشرفت و کسب دستاوردهایی در حوزه پژوهش و فناوری واحد چابهار، از تلاش استادان پژوهشگر این واحد دانشگاهی قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه در حوزه پژوهش واحد چابهار در زمینه‌های مختلف فعالیت‌های خوبی صورت گرفته از جمله در زمینه ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت و تفاهم‌نامه‌های منعقده با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف شاهد تحول هستیم .


دکتر محمدحسین یاراحمدزهی که در جمع نخبگان، پژوهشگران، استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی سخن می‌گفت، افزود: پژوهش در دانشگاه باید به سمت تولید ثروت حرکت کند و بایستی در راستای ارتباط پژوهشی،اجرای طرح‌های برون دانشگاهی و همچنین راه‌اندازی و ثبت شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد واحد های فناور از سوی واحد دانشگاهی بستر مناسب فراهم شود.


در پایان از نخبگان و پژوهشگران برتر پژوهشی سال 1394این دانشگاه با اهدا لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.


دیدار صمیمی هیات رییسه و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل چابهار با امامان جمعه چابهار


به مناسبت هفته وحدت هیات رییسه و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل چابهار دیدارهای جداگانه‌ای با امامان جمعه شهرستان داشتند.


دراین دیدارها که در فضایی صمیمی صورت گرفت یاراحمد زهی گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه را ارائه کرد.


در ادامه این دیدار به اهمیت وحدت بین مسلمانان و همکاری ائمه جمعه، روحانیون، مسئولان و مردم در راستای توسعه و ارتقای شهرستان و اهداف نظام تاکید شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب