دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1400 - 10:42

اسامی برترین‌های جشنواره از حماسه تا حماسه واحدهای دانشگاهی یزد اعلام شد

برترین‌های جشنواره از حماسه تا حماسه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد که با ارسال ۲۵۰ اثر در این جشنواره حضور یافته بودند، معرفی شدند.
کد خبر : 592060
جشنواره از حماسه تا حماسه



معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با اعلام خبر معرفی برترین‌های جشنواره از حماسه تا حماسه واحدهای دانشگاهی استان یزد به خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در یزد گفت: جشنواره مجازی «از حماسه تا حماسه» به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ویژه دانشگاهیان این دانشگاه در فضای مجازی و در سراسر کشور برگزار شد.


احمد عبدالحسینی ادامه داد: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، اعم از دانشجویان، استادان و کارکنان در این جشنواره که در سه سطح واحد، استان و کشوری برگزاری شد، حضور فعالی داشتند.


وی درباره محورهای این جشنواره گفت: موضوعات محوری جشنواره شامل حماسه دفاع مقدس ۳۱ شهریور، اربعین حسینی ۱۷ مهر، حماسه ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی، حماسه ۱۶ آذر روز دانشجو ، حماسه ۹ دی برائت از فتنه، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۲۲ بهمن پیروزی انقلاب اسلامی بود.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بیان کرد: زمان درنظرگرفته شده برای محور حماسه دفاع مقدس، اربعین حسینی و ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی ( ۱۳ مهر تا ۱۵ آذر) حماسه ۱۶ آذر روز دانشجو ( ۱۵ آذر تا ۸ دی)، حماسه ۹ دی برائت از فتنه ( ۸ دی تا ۱۲ دی) شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی (۱۲ دی تا ۱۲ بهمن) و برای محور حماسه ۲۲ بهمن‌ پیروزی انقلاب اسلامی ( ۱۲بهمن تا یک اسفند ۹۹) مشخص شده بود.


عبدالحسینی یادآور شد: ارزیابی‌ها در سه سطح واحد یا مرکز، استان و کشوری انجام و در مراسمی به برندگان جوایز ارزنده اهدا خواهد شد که برای دانشجویان شامل تخفیف شهریه و جوایز نقدی و برای کارکنان و استادان شامل جوایز نقدی می‌شود.


وی اضافه کرد: در استان یزد در نهایت ۲۵۰ اثر توسط استادان، دانشجویان و کارکنان به جشنواره ارسال شد که اسامی منتخبان و برترین‌های این جشنواره در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، فاطمه غلامی از دانشکده سما، آتنا ارکمان، سیدمحمد طباطبایی و نرگس شاه‌محمدی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و عباس فتاحی از استادان دانشگاه آزاد اسلامی بافق هستند.


انتهای پیام/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته