دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

موضع‌گیری تند بازیکنان پرسپولیس علیه سمیعی و شکوری

گل‌محمدی نمی‌خواهد اشتباه مجیدی را تکرار کندبازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از مدیران این باشگاه شدیدا دلخور هستند.
کد خبر : 592038
تمرین پرسپولیس



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، باشگاه پرسپولیس به خاطر مشکلات مالی نتوانسته به تعهداتش در قبال بازیکنان خود عمل کند و مدیران این باشگاه هم از زمانی که روی کار آمده‌اند در درآمدزایی کاملا ناموفق عمل کرده‌اند.


در حقیقت اگر کارگزار باشگاه پرسپولیس پولی در اختیار این باشگاه قرار ندهد مدیران آن کاری از دست‌شان ساخته نیست و این مسئله‌ای است که بازیکنان پرسپولیس را حسابی شاکی کرده است.


سرخپوشان از زمان بازگشت از هند و مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود که به مدیران باشگاه خود(جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری) اعلام کردند تا زمانی که پرداختی به آنها کامل نشود تمدید قرارداد نخواهند کرد و این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس از ۴ ماه پیش با درخواست‌های مکرر از بازیکنان خود خواهان تمدید قرارداد آنها بوده و هستند.


در پایان بازی اخیر پرسپولیس مقابل گل‌گهر هم سیدجلال حسینی و احمد نوراللهی صراحتا از عملکرد مدیران باشگاه خود انتقاد کرده و آنها را کم‌کار خطاب کردند. این بازیکنان که به نمایندگی از بقیه نفرات تیم حرف می‌زدند اعتقاد داشتند برخلاف بازیکنان و کادرفنی، مدیران باشگاه وظیفه خود را خوب انجام نمی‌دهند.


حتی جعفر سمیعی هم در واکنش به این اعتراض‌ها طی مصاحبه‌ای با سایت باشگاهش از مشکلات مالی گلایه داشت و اعتقاد داشت که به تنهایی کاری از پیش نمی‌برد و به کمک هواداران نیازمندند.


البته مدیریت باشگاه پرسپولیس تقریبا دو ماه پیش بود که کاسه چه چه کنم در دست گرفته و حتی شماره حسابی را در اختیار هواداران باشگاه قرارداد تا بلکه آنها با کمک مالی به وضعیت باشگاه سروسامان دهند.


این اتفاق خیلی عجیب نبود از این جهت که سمیعی و شکوری هر دو بدون سابقه حتی یک روز مدیریت ورزشی یک شبه همه کاره باشگاه پرسپولیس شدند و نمی‌شود از آنها انتظار داشت راهی برای درآمدزایی در این باشگاه پرطرفدار پیدا کنند. آنها فقط آمدند که این پست‌ها خالی نباشد و الان هم تازه فهمیده‌اند که برای این پست‌های مهم خیلی کوچک بودند.


قطعا باشگاه بزرگی چون پرسپولیس مدیران با تجربه و کارکشته می‌خواهد تا در شرایط سخت بتوانند تدبیر به خرج دهند نه کاسه گدایی جلوی هواداران گرفته و از آنها برای هزینه‌های باشگاه پول بخواهند.


در شرایط فعلی کار مدیران پرسپولیس به جایی رسیده که از رفتن به رختکن تیم‌شان و تبریک گفتن به بازیکنان بابت بردهای تمام نشدنی واهمه دارند چون می‌دانند در صورت رفتن به رختکن از سوی بازیکنان سنگ روی یخ خواهند شد.


در این میان یحیی گل‌محمدی ترجیح می‌دهد سکوت اختیار کرده و تیمش به خاطر ضعف مدیریت و مشکلات داخلی رقابت را به سپاهان نبازد و در واقع اشتباه فرهاد مجیدی را در صحبت علیه مدیران باشگاهش تکرار نکند.


یحیی آنقدر باهوش است که بداند در شرایط فعلی فقط باید روی مسایل فنی تمرکز کند اما اینکه چه موقع سکوت خود را شکسته و علیه مدیریت باشگاهش موضع تندی بگیرد، چندان دور نخواهد بود.


انتهای پیام/






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته