دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

هادی طباطبایی: تیم ملی امید از درون هیچ حاشیه‌ای ندارد/ خاکپور دلایل قانع کننده‌ای برای شرکت نکردن در مراسم بدرقه تیم امید دارد

مربی تیم ملی امید گفت: هنوز وقت نکردم که با خاکپور صحبت کنم اما مطمئن هستم سرمربی تیم ملی دلایل قانع کننده‌ای برای عدم شرکت در مراسم بدرقه تیم امید دارد.
کد خبر : 59189

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی فوتبال امید برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک ریو، پیش از ظهر امروز از تهران راهی مشهد شد تا بعد از زیارت حرم امام رضا برای برپایی اردوی چند روزه قبل از شرکت در مسابقات انتخابی المپیک ریو به امارات سفر کند.


هادی طباطبایی در گفت وگو با آنا، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی امید قبل از اعزام به مسابقات انتخابی المپیک بیان داشت: «تیم ملی در وضعیت خوبی به سر می‌برد. همه ملی‌پوشان از نظر روحی آماده حضور قدرتمند در مسابقات هستند. تیم بعد از سفر به مشهد و زیارت حرم امام رضا به امارات سفر می‌کند تا بعد از انجام چند بازی تدارکاتی راهی قطر شود.»


وی در مورد وضعیت نفرات انتخاب شده به اردوی تیم ملی اظهار داشت: «در طول یکسالی که در اردو بودیم، شناخت کافی از همه بازیکنان امید کشورمان به دست آوردیم و در نهایت کادر فنی با شناخت کافی این بازیکنان را انتخاب کرد که جز بهترین‌های فوتبال ایران هستند و امید زیادی به درخشش آنها در مسابقات قطر داریم.»


مربی تیم ملی امید در مورد عدم حضور لژیونرهای تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک گفت: «ما همه تلاش خودمان را انجام دادیم که جهانبخش و آزمون را در اختیار داشته باشیم اما به دلیل اینکه این مسابقات در روزهای فیفا برگزار نمی‌شود، باشگاه‌های آنها اجازه همراهی این دو نفر را با تیم ملی امید ندادند اما بضاعت ما همین است و ما با همین توان در مسابقات شرکت می‌کنیم.»


وی در خصوص وضعیت مصدومیت روزبه چشمی افزود: «متاسفانه چشمی در بازی دیروز دچار آسیب دیدگی شد اما با صحبت‌هایی که با پزشک باشگاه استقلال داشتیم، مصدومیت او جزیی است و می‌تواند برای تیم ملی بازی کند.»


طباطبایی درباره عدم حضور محمد خاکپور در مراسم بدرقه تیم ملی که شب گذشته در هتل المپیک برگزار شد، بیان داشت: «من هنوز وقت نکردم که با خاکپور در این مورد صحبت کنم. حتما سرمربی تیم ملی دلایل قانع کننده‌ای در این مورد دارد. تیم ملی امید از درون هیچ مشکل و حاشیه‌ای ندارد و عدم حضور خاکپور ربطی به حواشی درون تیم ندارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته