دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1394 - 10:13

رئیس حوزه علمیه فیضیه مازندران: علم بی‌اخلاق دنیا را نابود می‌کند/ خدمات دانشگاه آزاد اسلامی قابل تقدیر است

رئیس حوزه علمیه فیضیه مازندران گفت: علم بی‌اخلاق خطر دارد و دنیا را نابود می‌کند، اخلاق بی‌علم هیج خطری ندارداگر داشته باشد کمتر است.
کد خبر : 59183

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، آیت‌الله محمد فاضل در دیدار حجت الاسلام دکتر حسن قلی‌پور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با قدردانی و تشکر از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تعلیم و تربیت و اخلاق اسلامی کار بزرگی صورت گرفت و خدمات آن قابل تقدیر است.


رئیس حوزه علمیه فیضیه مازندران، نماز را بالا‌ترین عبادت دانست و افزود: در کل ادیان آسمانی نماز بود و حرف اول را نماز می‌زند، جای شکرش باقیست در دانشگاه مسجد خوبی احداث شد این کار خدایی قلی‌پور رئیس واحد بابل تحسین برانگیز است.


فاضل، نظم و انضباط را مهم‌ترین شاخصه تعلیم و تربیت برشمرد و گفت: نظم و انضباط و وقت‌شناسی استاد در کلاس درس و محیط دانشگاه و حوزه یک ضرورت و سّر موفقیت مردان بزرگ در وقت‌شناسی است.


وی با توجه به عملکرد چندین ساله سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل بیان کرد: امیدوارم وی موفق باشد؛ قلی‌پور تجربیات چندین ساله در حوزه و دانشگاه دارد به اخلاق و صداقت وی ایمان دارم چراکه در گسترش فضای علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بابل کار مهمی انجام داد.


رئیس حوزه علمیه فیضیه مازندران و از علمای برجسته کشور از دو ماه قبل به علت بیماری درد کمر در منزل شخصی خود بستری است. از این رو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل به همراه جمعی از دانشگاهیان از وی عیادت کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته