دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1400 - 11:49
تازه‌های نشر؛

«شناخت تجهیزات دسترسی با طناب و گره‌ها»؛ کتابی برای آتش‌نشانان و گروه‌های نجات

«شناخت تجهیزات دسترسی با طناب و گره‌ها» به قلم رحمت فاتحی کتابی آموزشی برای آتش نشانان است که در آن اصول استفاده از ابزارهای این رشته توضیح داده شده است.
کد خبر : 591704
آتش نشان



به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، «شناخت تجهیزات دسترسی با طناب و گره‌ها (به همراه dvd مکمل)» به قلم رحمت فاتحی یکی از آتش‌نشان‌های باتجربه کشور، با تألیفی جدید وارد بازار نشر شد.


بر اساس این گزارش، رحمت فاتحی نویسنده این کتاب، با بهره‌گیری از آموزه‌های تخصصی از دوره‌های بین‌المللی نظیر ایراتا و شناخت نیاز همکارانش این بسته آموزشی را تدوین کرده است. این کتاب می‌تواند نیاز آتش‌نشانان به شناخت و نحوه کاربرد تجهیزات دسترسی با طناب مانند هارنس‌ها، بسکت‌ها، ابزارهای فرود، قرقره‌ها و... تمامی اطلاعات طناب‌ها مانند انواع آن، تکنولوژی آن ها، نحوه تست، بازرسی و نگهداری و...را تامین کند.


همچنین در این اثر بحث مفصلی درباره تمامی گره‌های مورد نیاز در امداد و نجات و آتش نشانی در قالب «شناخت تجهیزات دسترسی با طناب ها و گره‌ها» ارائه شده است. این کتاب یک اثر آموزشی ساده نیست. فاتحی در اثر خود، کلیشه‌ها را شکسته و از روش‌های آموزشی کاربردی، عملی و تخصصی در حوزه امداد و نجات می‌گوید. این اثر هم جنبه‌ آموزشی دارد و هم دارای نوعی خلاقیت فنی است و حرف‌ها و تصاویر خوبی را داشته باشد.


به گفته مولف با استفاده از این پکیج آموزشی آتش‌نشانان، نجاتگران، کاربران تجهیزات دسترسی با طناب، افسران hse می توانند تمام نیازهای خود را در خصوص شناخت و یادگیری کاربردی تجهیزات دسترسی با طناب و گره‌ها مرتفع کنند که این پکیج شامل کتاب شناخت تجهیزات دسترسی با طناب و گره‌ها در ۱۹۲ صفحه رنگی و به همراه ۲ عدد DVD مکمل آن است.


انتهای پیام/۴۱۰۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته