دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درگیری خانواده‌های بازیکنان تیم ملی فرانسه

خانواده‌های بازیکنان تیم ملی فرانسه در دیدار این تیم با سوئیس با یکدیگر درگیر شدند.
کد خبر : 591684
دیدیه دشان پل پوگبا

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، فرانسه در دیداری دشوار مقابل سوئیس تن به شکست داد. خروس‌ها برتری ۳ بر یک را با تساوی ۳ بر ۳ عوض کردند و نهایتاً در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ مقابل ساعت‌سازها شکست خوردند تا قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه وداعی زودهنگام با رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ داشته باشد.


سایت «RMC Sport» اعلام کرد مادر آدرین رابیوت، ورونیک رابیوت در تمام وقتی که فرانسه پیروزی را با تساوی عوض کرد و نهایتاً در ضربات پنالتی مغلوب سوئیس شد، با خانواده‌های پل پوگبا و کیلیان امباپه درگیر شد. علت این درگیری روی گل سوم سوئیس بود که پوگبا توپ را از دست داد تا در ضد حمله دروازه فرانسه باز شود و مادر رابیوت با چند اظهارنظر آتش‌زا در مورد چگونگی لو دادن توپ توسط پوگبا جو سکوی تماشاگران را به ضرر فرانسه کرد. دیگر درگیری با خانواده امباپه به خاطر از دست دادن پنالتی بود که منجر به حذف خروس‌ها شد. مادر رابیوت سراغ پدر امباپه رفت و به او گفت به پسرش بیاموزد کمتر مغرور شود. این اظهارنظرها اختلافاتی خشمگین را برانگیخت.


بدون تردید درگیری‌هایی که توسط مادر آدرین رابیوت به راه انداخته شد، باید توسط دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه به پایان برسد و او اجازه ایجاد تنش را ندهد چرا که رفتارهای مادر رابیوت منجر به ایجاد مشاجره میان پوگبا و سرمربی فرانسه شد. هافبک خروس‌ها از رفتارهای مادر هم‌تیمی‌اش شاکی شده بود.


دشان گفت: مجبور شدم کمی پوگبا را آرام کنم. باید آرامش خود را حفظ می‌کردیم زیرا هنوز زمان برای کسب پیروزی وجود داشت و همه چیز به پایان نرسیده بود.


انتهای پیام/۴۰۴۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته