دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مایلی‌کهن: قول می‌دهم در قطر خوب بازی کنیم/ بینی روزبه چشمی نشکست

مدیر فنی تیم امید کشورمان گفت: نظر من نسبت به این تیم مثبت است و به مردم ایران قول می‌دهم که تیم امید بازی‌های قابل قبول و مردم پسندی را در مرحله نهایی انتخابی المپیک ریو انجام دهد.
کد خبر : 59158

به گزارش گروه ورزشی آنا، محمد مایلی‌کهن ضمن بیان این مطلب و در پاسخ به این سوال چقدر امید دارد که تیم امید بتواند راهی مسابقات المپیک ریو شود، گفت: «نظر من نسبت به این تیم مثبت است چرا که زحمات زیادی برای تیم امید کشیده شده‌ است. تیم امید پیش از این دچار مشکلاتی بود اما کارهایی در یک‌سال گذشته بر روی تیم امید انجام شده که نتایج این تیم در مسابقات بیانگر همین مسئله است.»


وی ادامه داد: «جذابیت فوتبال به همین غیر قابل پیش‌بینی بودن آن است. گاهی تیم‌های قدرتمند مقابل تیم‌های ضعیف شکست می‌‌خورند. شاید هیچ‌گاه هیچ کارشناسی فکر نمی‌کرد که تیم برزیل با آن همه عظمت هفت گل از آلمان در جام جهانی که به میزبانی این کشور برگزار شد بخورد اما این اتفاق افتاد و همه غافلگیر شدند. به هر حال این اساس فوتبال است که کسی نمی‌تواند آن را پیش‌بینی کند. با این همه من به مردم قول می‌دهم که تیم امید فوتبالی قابل قبول و مردم پسندی را در مرحله نهایی انتخابی المپیک ریو انجام دهد.»


مدیر فنی تیم امید افزود: «باید از مدیریت کم‌نظیر حبیب کاشانی، مربیگری محمد خاکپور و سایر اعضای کادر فنی و همچنین تلاش‌های فدراسیون فوتبال که در این مدت زحمات زیادی کشیدند تشکر کنم.»


مایلی‌کهن درباره وضعیت روزبه چشمی هافبک تیم فوتبال استقلال که در جریان دیدار تیمش مقابل ملوان با شکستگی از ناحیه بینی مواجه شد نیز گفت: «من با حبیب کاشانی صحبت کردم. او به همراه روزبه چشمی به بیمارستان رفته بود و خوشبختانه در معاینات مشخص شد که بینی این بازیکن نشکسته اما قرار شد عکس برداری صورت گیرد تا مشخص شود که دقیقاً چه مشکلی برای این بازیکن به وجود آمده است. چیزی که مشخص است این است که ما قطعا چشمی را با خودمان به اردوی امارات و بازی‌های قطر خواهیم برد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته