دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

عمران‌زاده: بعید نیست که قهرمان شویم/ ملوان با تساوی مقابل استقلال پر درآورد

مدافع استقلال گفت: منتظرم تا ببینم کمیته انضباطی چه برخوردی با هوادارانی که بی‌دلیل به من توهین کردند، می‌کند.
کد خبر : 59153

حنیف عمران‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره تساوی دیروز استقلال در خانه ملوان اظهار داشت: «در روزی که می‌توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم روی دو اتفاق که یکی هم پنالتی بود دروازه‌مان باز شد و با از دست دادن چند فرصت خوب گلزنی تنها یک امتیاز گرفتیم. ملوان تیم خوبی بود و تلاش کرد تا در این بازی بازنده نباشد که تلاش آنها جواب داد و از چنگ ما گریختند. امیدوارم این تیم با سابقه فوتبال ایران بتواند به شرایط گذشته خود برگردد تا با کسب یک امتیاز از خوشحالی پر درنیاورد.»


وی در مورد اینکه چه عاملی باعث شد هواداران به او فحاشی کنند، تصریح کرد: «از خودشان بپرسید چرا این کار را می کنند؟ ای کاش سال اولی بود که مرا این‌گونه تحویل می‌گرفتند. هر سال که با استقلال به انزلی رفته‌ام شاهد این بودم که بی دلیل به من و خانواده‌ام توهین کردند، چون من روزی بازیکن ملوان بودم باید به این راحتی مرا مورد شماتت قرار دهند. باید هر چه دلشان می‌خواهد بگویند. کمیته انضباطی کجاست که با چنین رفتار زننده‌ای برخورد کند. گناه من چیست روزی مدافع ملوان بودم.»


وی افزود: «من هیچ تقصیری نداشتم و فقط به خاطر اینکه با جان و دل برای تیمم بازی کردم با چنین توهین‌هایی روبه‌رو شدم. هر کسی که دیروز به من توهین کرد فرهنگ و شخصیت خودش را نشان داد. مگر من مقصرم که ملوان مشکلات مالی دارد. نود دقیقه به من توهین کردند و هر چه لیاقت خودشان بود به من گفتند. پنج سال است که به من ناسزا می‌گویند. منتظرم ببینم رییس کمیته انضباطی چه تصمیمی برای هواداران ملوان می‌گیرد تا بعد از این تیم‌های دیگر با آرامش در انزلی بازی کنند.»


عمران‌زاده درباره اینکه با ادامه چنین روندی استقلال جایگاه خود را به تیم‌های دیگر می‌دهد، بیان کرد: «ما بعد از چند هفته موفق شدیم صدرنشین شویم و نباید با از دست دادن دو امتیاز آن هم در خانه حریف این تصور ایجاد شود که ما بالاتر از دیگر تیم‌ها نمی توانیم قرار بگیریم. در پایات هفته هفدهم 34 امتیازی هستیم و از هر بازی دو امتیاز گرفته‌ایم. اتفاقا اگر تا پایان فصل همین‌گونه امتیاز بگیریم بعید نیست که قهرمان شویم اما برای آنکه بهتر عمل کنیم در تعطیلات یک ماهه لیگ بازیکنان تیم به آمادگی کامل می‌رسند تا با قدرت دیدارهای باقیمانده تا پایان فصل را ادامه دهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته