دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 تير 1400 - 10:53
مهرآوران:

دانشگاه آزاد اسلامی اوز ظرفیت ایجاد رشته‌های مختلف را دارد

دبیر دوره‌ای نشست هم‌اندیشی هیئت اجرایی با کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز گفت: ظرفیت‌های این دانشگاه به‌گونه‌ای شکل گرفته که قادر به ایجاد و اجرایی‌شدن رشته‌های مختلف علوم انسانی، فنی و مهندسی، هنر و پیراپزشکی است.
کد خبر : 591379
نشست هم‌اندیشی هیئت اجرایی با کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرستان اوز، محسن مهرآوران در نشست هم‌اندیشی هیئت اجرایی با کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز اظهار کرد: ظرفیت‌های این دانشگاه به‌گونه‌ای شکل گرفته که قادر به ایجاد و اجرایی‌شدن رشته‌های مختلف علوم انسانی، فنی و مهندسی، هنر و پیراپزشکی است.


وی با قدردانی از نیکوکاران، بانی و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اوز عنوان کرد: کارکنان این مؤسسه به گونه‌ای عمل می‌کنند که خود را همگام با خیران می‌دانند و در این راستا از زمان شیوع بیماری کرونا تمام‌وقت در اختیار دانشگاه بوده و برای اعتلای آن از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.


مدیر پژوهشی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز با اشاره به خدمات اعضای هیئت امنا بیان کرد: شاید برای خیلی‌ها قابل پیش‌بینی نبود که مرکز اوز در شرایط کمبود دانشجو و تعدد مؤسسات آموزش عالی در اوز و شهرستان‌های کم‌جمعیت همجوار به جایی برسد؛ اما فراتر از تصور این اتفاق افتاد و همین موجب شد بزرگ‌ترین همایش تجلیل از پیشگامان تقریب مذاهب و خیران با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و اندیشمندان در این مرکز برپا شود.


دانشگاه آزاد اسلامی اوز ظرفیت ایجاد رشته‌های مختلف را دارد



مرکز اوز در گام دوم حرکت خود به سوی ارتقای سطح خدمات است


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز هم با تأکید بر سخنان دبیر دوره‌ای هم‌اندیشی کارکنان این دانشگاه عنوان کرد: مرکز اوز در گام دوم حرکت خود به سوی ارتقای سطح خدمات است؛ بنابراین به استمرار کمک‌های خیران نیاز دارد.


عبدالعزیز خضری با بیان اعطای رشته فقه علوم شافعی به مرکز اوز از مقامات استان و سازمان مرکزی تقاضا کرد با تقویت ساختار خدماتی مرکز اوز به بانی و خیراندیشان انگیزه ببخشند تا با دلگرمی بیشتر پشتیبانی و توجه خود را به این مرکز استمرار بدهند.


وی ادامه داد: توسعه علم و فناوری توقف‌پذیری ندارد و هیچ دانشگاهی حتی دانشگاه‌های دولتی تهران و بین‌المللی بی‌نیاز از کمک‌های مستمر خیران نیستند و این مرکز نیاز خود به منابع مالی برای ساخت خوابگاه دانشجویی و پایان طرح بوستان طبیعت در راستای ایجاد تفرجگاه و حرکت اقتصادی را تکرار می‌کند و برای تحقق آن از بانی، خیراندیشان و هیئت امنا درخواست حمایت دارد.


دانشگاه آزاد اسلامی اوز ظرفیت ایجاد رشته‌های مختلف را دارد


رئیس مرکز اوز دیدگاه معاون دانشگاه را که این مرکز در قالب دانشگاهی اجتماعی، فرهنگی و هنری فعالیت دارد، مورد تأکید قرار داد و مجدداً از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی تقاضا کرد با اعزام کارشناسان خود وضعیت مرکز را از نزدیک بررسی و کمک کنند تا از ظرفیت‌های به‌وجود آمده به‌خوبی استفاده شود.


به گزارش آنا، در این آیین که در تالار شیخ سعدی دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزار شد، مسئولان و کارکنان این مرکز آموزشی دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته