دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درگذشت استاد برجسته گروه معماری واحد شهرکرد

استاد برجسته گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد دار فانی را وداع گفت.
کد خبر : 59124

به گزارش خبرنگار آنا، به دنبال خبر درگذشت استاد برجسته گروه معماری واحد شهرکرد «مرحوم مغفور دکتر پرویز بیات» جامعه دانشگاهی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان به سوگ نشست. بی‌شک امروز جامعه دانشگاهی کشور، به ویژه دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به جهت فقدان استاد ارزشمند مرحوم دکتر پرویز بیات به سوگ خواهند نشست.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این ضایعه دردناک گفت: بر خود لازم می‌دانیم غم از دست دادن استاد فرهیخته معماری را به استادان، دانشجویان، پژوهشگران و هنرمندان کشور و مردم شریف استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری که بسیار غم انگیز و سنگین بوده است تسلیت بگوییم.


دکتر عبدالله قاسمی پیربلوطی افزود: استاد مرحوم، در بیش از سی سال خدمت صادقانه به جامعه دانشگاهی و معماری کشور، افتخارات متعددی را برای این مرز و بوم و خصوصا دانشگاه آزاد اسلامی کسب کرده است که از جمله این افتخارات می‌توان کسب رتبه پژوهشگر بر‌تر طی سال‌های متمادی، استاد بر‌تر دانشگاه و معلم نمونه و همچنین استاد اخلاق را نام برد.


این استاد برجسته امروز جمعه یازدهم دی 94 بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت و به رحمت ایزدی پیوست. روحش شاد و راهش پر رهرو باد. مجلس یادبود آن مرجوم روز یکشنبه 13 دی از ساعت 8/30 تا 11/30 در مسجدالرسول خیابان پروین چهارراه صباحی ابتدای خیابان آل خجند در شهرکرد برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

برچسب ها: درگذشت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته