دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دستگیری جاعل عناوین نظامی در پایتخت

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که با معرفی خود به عنوان مامور از واحدهای صنفی اخاذی می‌کرد.
کد خبر : 591197
دستگیری جاعل عناوین نظامی در پایتخت



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، نادر مرادی در رابطه با دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان مامور از واحدهای صنفی اخاذی می‌کرد گفت: اواخر هفته گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی مطلع شدند فردی خود را به واحدهای صنفی مامور معرفی می‌کند و ضمن بازدید از واحد های صنفی، در صورت مشاهده تخلفی از سوی آنها، با ترفند مساعدت برای عدم ارائه گزارش، مبالغی را اخاذی می‌کند.


معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله ماموران ما دست به کار شده و در تحقیقات فنی و پلیسی متهم را شناسایی و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم اخذ شد.


مرادی تصریح کرد: ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی با تلاش‌های شبانه روزی محل تردد وی را شناسایی و پنجم تیرماه متهم در حالی که قصد داشت از یک واحد صنفی در حوالی خیابان شریعتی بازدید کند دستگیر و به پلیس امنیت عمومی پایتخت انتقال داده شد. متهم پس از بازجویی با اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.


این مقام انتظامی با بیان اینکه تا کنون ۳ شاکی در این خصوص شناسایی شده است، افزود: کارشناسان مبلغ کلاهبرداری شده را یک میلیارد ریال برآورد شده است.


انتهای پیام/۴۰۷۶/



انتهای پیام/

برچسب ها: اخاذی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته