دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1400 - 22:40
لاپید:

گفتگو باید مستقیم باشد نه در کنفرانس‌های مطبوعاتی

آمریکا مهم‌ترین و وفادارترین متحد تل‌آویو استوزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل ملاحظات جدی در خصوص توافق هسته‌ای با ایران دارد و ما معتقدیم که مسیر بحث درباره این اختلافات از طریق گفتگوی مستقیم و حرفه‌ای است، نه در کنفرانس‌های مطبوعاتی.
کد خبر : 591057
لاپید

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در جریان دیدار امروز خود با «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی خود گفت: اسرائیل ملاحظات جدی در خصوص توافق هسته‌ای با ایران دارد و ما معتقدیم که مسیر بحث درباره این اختلافات از طریق گفتگوی مستقیم و حرفه‌ای است، نه در کنفرانس‌های مطبوعاتی.


بر اساس این گزارش، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین در ادامه لفاظی‌های خود در خصوص برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران اعلام کرد که این رژیم و آمریکا هدف مشترکی را در قبال ایران دنبال می‌کنند و اختلاف‌نظر میان دو طرف تنها بر سر مسیر دستیابی به اهداف است.


«یائیر لاپید» همچنین با تأکید بر اینکه اسرائیل بر شخص بلینکن حساب خواهد کرد، گفت که آمریکا مهم‌ترین و وفادارترین متحد تل‌آویو بوده و دو طرف، صبغه زیادی در همکاری و دوستی با یکدیگر دارند.


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین در ادامه سخنان خود با بلینکن، مدعی شد: من چشم‌انتظار همکاری با شما در راستای گسترش دایره صلح (!) در منطقه هستم. این بهترین راه برای به ارمغان آوردن ثبات و آسایش به خاورمیانه است. ‌


انتهای پیام/۴۱۲۹/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته