دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شهبازیان در گفت‌وگو با آنا:

هیئت مدیره استقلال محله بروبیا شده است/ مجیدی کادر مدیریتی را بد عادت نکند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: رفت و آمدهای زیادی در کادر مدیریتی استقلال رخ می‌دهد در حالی که این باشگاه برای کسب موفقیت به آرامش نیاز دارد.
کد خبر : 590912
فرهاد مجیدی

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال یکی از بدترین دوران مدیریتی خود را پشت سر می‌گذراند و دقیقاً مشخص نیست اعضای هیئت مدیره این باشگاه چه افرادی هستند. در این میان کادر فنی و بازیکنان تیم دچار سردرگمی شده‌اند و نمی‌دانند مدیران باشگاهشان چه کسانی هستند و طرف حسابشان کیست.


در هفته‌های گذشته اختلاف نظر شدید حجت نظری، حمیدرضا آصفی و مهدی عبدیان با احمد مددی، مدیرعامل باشگاه باعث شد تا آنها در نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان رسماً استعفا دهند و این اتفاق در حالی رخ داد که اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه زندانی شده بود. پس از کش و قوس‌های فراوان با استعفای نظری و عبدیان موافقت شد و با توجه به برکناری خلیل‌زاده، داریوش دلفانی، پرویز مظلومی و اصغر ملکیان به هیئت مدیره استقلال اضافه شدند و آصفی هم به‌عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شد. زمان کوتاهی نگذشته بود که آصفی و دلفانی استعفا کردند و در نشست اعضای جدید هیئت مدیره شرکت نکردند.


در شرایطی که فضای مدیریتی عجیبی بر باشگاه استقلال حاکم است، فرهاد مجیدی که گلایه‌های خود را به معاون وزارت ورزش و وضعیت مدیریتی باشگاه مطرح کرده، پس از پیروزی‌های تیمش مقابل پدیده مشهد و گل‌گهر سیرجان به شاگردان خود پاداش داد که تعجب بسیاری را به همراه داشته و البته که او در این راه از علی نامداری، حامی مالی استقلال کمک گرفت. فردی که مدعی است به دنبال حضور در هیئت مدیره باشگاه نیست.




بیشتر بخوانید:


اولین جلسه هیئت‌مدیره استقلال؛ اقدام برای حضور سریع‌تر دستیار مجیدی




آرامش بر استقلال مستولی نیست


سبو شهبازیان در مورد مشکلات مدیریتی باشگاه استقلال به خبرنگار ورزش آنا اظهار کرد: شرایطی وجود دارد که باعث دلسردی علاقه‌مندان به استقلال شده و امیدوارم هر چه زودتر حل شود. متأسفانه مشکلات زیادی به وجود آمده و شرایط دشوار ایجاد شده دردسرهای زیادی برای کادر فنی و بازیکنان که به نحو احسن کار خود را انجام می‌دهند، فراهم کرده است.


وی ادامه داد: وقتی که مشکلات دست به دست هم دادند، کادر مدیریتی باشگاه به خاطر آنکه نتوانسته به‌درستی کارش را انجام دهد، آینده مبهمی را رقم زده است. استعفا در هیئت مدیره باشگاه استقلال زیاد است و وضعیت مدیریتی باشگاه تبدیل به محله بروبیا شده است. به نظرم هر کسی در جایگاهی که قرار دارد باید به فکر کمک به استقلال باشد و اگر بستر موفقیت فراهم نشود، آرامش بر تیم مستولی نمی‌شود که نتیجه آن فاصله گرفتن آبی‌پوشان از شرایط ایده‌آل است.


پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: هوادار هر تیمی دوست دارد که شاهد درخشش تیم مورد علاقه‌اش باشد. این آمدن و رفتن‌های فراوان در کادر مدیریتی استقلال باعث شده تا بازیکنان هم نتوانند شناخت خوبی از مدیران باشگاه داشته باشند. من معتقدم باید برای کادر مدیریتی باشگاه استقلال فردی که سابقه‌ای خوب و البته که پیشینه ورزشی را در کارنامه‌اش دارد، هدایت کند تا مشکلات برطرف شود.




بیشتر بخوانید:


تکذیب فروش خانه سرمربی استقلال از سوی فرزاد مجیدی+عکس


مجیدی پاداش بازیکنان‌ را پرداخت کرد




وظیفه مجیدی پرداخت پاداش نیست


شهبازیان یادآور شد: در حیطه وظایف فرهاد مجیدی نیست که پس از پیروزی‌های تیم به بازیکنان پاداش بدهد. البته که او زحمت کشیده و می‌خواهد هر طور شده تیمش را مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا حفظ کند اما وقتی که پاداش‌های او به بازیکنان از حد عادی خارج می‌شود، این تصور برای مدیران رخ می‌دهد که با وجود مجیدی نیازی نیست زحمتی به خود بدهند.وی تأکید کرد: پیش آمده که سرمربی یک تیم در طول یک فصل یک یا دو بار به بازیکنان تیمش پاداش دهد یا آنها را به صرف ناهار یا شام دعوت کند اما وقتی که این کار قشنگ از حد بگذرد، مسلماً اعضای هیئت مدیره بسیار خوشحال خواهند شد چون با سرمربی طرف هستند که نه‌تنها دستمزد خودش را نمی‌خواهد بلکه دغدغه پاداش دادن به بازیکنان را در کنار عملکرد خوب فنی اجرایی می‌کند. بهتر است مجیدی چنین تصوری را در ذهن مدیران باشگاه استقلال متبادر نسازد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته