دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

امین منوچهری: از ملوان پیشنهاد دارم/ احتمال جدایی‌ام از راه‌آهن وجود دارد

بازیکن تیم راه‌آهن گفت: راه‌آهن تیم محبوب من است، اما دوست دارم در تیمی بازی کنم که نتایج خوبی را کسب کند.
کد خبر : 59077

امین منوچهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز گذشته راه‌آهن در مقابل سایپا که منجر به شکست دیگری برای شاگردان تارتار شد، بیان کرد: «ما بازی‌های خوبی را انجام می‌دهیم، ولی متاسفانه در نتیجه‌گیری موفق نیستیم. در بازی مقابل سایپا هم با وجود اینکه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، متاسفانه در زدن ضربات آخر موفق نبودیم و سه امتیاز دیگر را از دست دادیم.»


وی در مورد وضعیت راه‌آهن برای ادامه مسابقات لیگ و امید به بقای این تیم در پایان فصل گفت: «ما در همه پست‌ها نیاز به بازیکن داریم. مسئولان باشگاه باید در نقل و انتقالات نیم فصل فکر اساسی برای تیم بکنند و بازیکنان خوبی را جذب کنند. اما اگر شرایط طوری رقم بخورد که راه‌آهن با همین تیم، نیم‌فصل دوم را سپری کند، کار برای تیم خیلی سخت می‌شود.»


منوچهری درباره جدایی خودش از راه‌آهن و حضورش در ملوان افزود: «برای نیم فصل دوم از باشگاه ملوان پیشنهاد دارم، ولی هنوز جواب قطعی به آنها ندادم. در روزهای آینده جلسه‌ای با مسئولان باشگاه دارم، اگر در این جلسه به توافق نرسیم، احتمال دارد که از راه‌آهن جدا شوم.»


وی در پایان گفت: «راه‌آهن تیم محبوب من است و سه سال در این تیم زحمت کشیدم، اما دوست دارم در باشگاهی توپ بزنم که نتایج خوبی را کسب کند. راه‌آهن در وضعیت فعلی نیاز به تغییرات زیادی دارد، که لازم است مسئولان باشگاه به فکر این تیم باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته