دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

مدیر عامل سپاهان: مسئولین تراکتورسازی کار غیرحرفه‌ای انجام دادند/ از فردا کارمان را برای جذب بازیکن آغاز می‌کنیم

اصغر باقریان گفت: تیم اصلی سپاهان را باید بعد از تعطیلات نیم‌فصل دید.
کد خبر : 59054

اصغر باقریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره وضع سپاهان در هفته های اخیر لیگ برتر اظهار کرد: «در هفته‌های اخیر دو بازی سخت مقابل تیم‌های استقلال خوزستان و ذوب‌آهن که هر دو تیم جز مدعیان این فصل مسابقات هستند، برگزار و نتایج خوبی را کسب کردیم. اما سپاهانی که مدنظر ما و هوداران این تیم است را باید بعد از تعطیلات نیم فصل دید. چون در فرصت باقی‌مانده نهایت تلاش خودمان را برای بهبود وضع سپاهان انجام می‌دهیم و به ‌آینده این تیم امیدوار هستیم.»


مدیرعامل سپاهان در خصوص جدایی مهدی شریفی از این تیم و پیوستنش به تراکتورسازی گفت: «من از مسئولان باشگاه تراکتورسازی گله‌مند هستم، چون بدون هماهنگی با باشگاه سپاهان، با شریفی مذاکره کردند. در فوتبال حرفه‌ای مذاکره مستقیم با بازیکن کار غیرحرفه‌ای تلقی می‌شود. ما هم تصمیم را در اختیار خود بازیکن گذاشتیم و شریفی خودش در مورد آینده خودش تصمیم می‌گیرد.»


باقریان درباره شرایط بازی دو بازیکن خارجی این تیم که در نیم‌فصل اول نتوانستند سپاهان را همراهی کنند، بیان کرد: «پریرا و پادوانی دو بازیکن تاثیرگذار ما در این فصل بودند که متاسفانه در نیم‌فصل اول نتوانستند برای سپاهان به میدان بروند. اما در تعطیلات ژانویه مشکلات آنها حل می‌شود و این دو بازیکن از هفته هجدهم در ترکیب تیم به میدان می‌روند.»


وی درباره جذب بازیکنان جدید در تعطیلات نیم فصل برای سپاهان گفت: «استیماچ فهرست بازیکنانی که برای نیم‌فصل دوم احتیاج دارد را به ما داده است و ما هم از فردا تمام تلاش خودمان را برای جذب این بازیکنان انجام می‌دهیم. البته چند بازیکن تیم هم از چند باشگاه پیشنهاد دارند که ما کاملا تصمیم‌گیری را در اختیار آنها گذاشتیم تا برای ادامه فصل تصمیم‌گیری کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته