دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1400 - 15:04
ابراهیمی:

امنیت پایدار مرهون همت دستگاه قضا است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی خرمشهر گفت: قوه قضائیه، وظیفه‌ای حساس در احقاق حقوق فردی و اجتماعی آحاد مردم و نقشی اساسی در تحقق بخشیدن عدالت در جامعه را عهده‌دار است.
کد خبر : 590522
سیدجمال ابراهیمی



سیدجمال ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در خرمشهر با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: شهادت دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان فرصتی برای تکریم تلاش قوه قضاییه بوده و بی‌شک قوه قضائیه، وظیفه‌ای حساس در احقاق حقوق فردی و اجتماعی آحاد مردم و نقشی اساسی در تحقق بخشیدن عدالت در جامعه را عهده‌دار است.


وی افزود: امنیت پایدار، برقراری نظم، تأمین آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت دستگاه قضا است که به‌صورت جدی به مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی، قانون‌شکنی‌ها پرداخته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی خرمشهر- خلیج‌فارس گفت: بنده به نیابت از استادان ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی خرمشهر- خلیج‌فارس هفته قوه قضائیه را به همشهریان و به‌ویژه مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی خرمشهر قهرمان تبریک و تهنیت عرض کرده و از عزم و اراده پولادین مجریان عدالت و تلاشگران این عرصه حساس، تشکر می‌کنم.


انتهای پیام/۴۱۲۱/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته