دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهدوی در گفت‌وگو با آنا:

مجیدی کار سختی مقابل قلعه‌نویی دارد/ گرفتن امتیاز از پرسپولیس کار هر تیمی نیست

پیشکسوت سرخابی گفت: فرهاد مجیدی برای کسب پیروزی مقابل گل‌گهر سیرجان، کار سختی مقابل این تیم و هنر مربیگری قلعه‌نویی دارد.
کد خبر : 590503
گل‌گهر سیرجان استقلال



به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برگزاری پنج دیدار پیگیری می‌شود و در بازی‌های مهم استقلال میزبان گل‌گهر سیرجان است و پرسپولیس در رفسنجان به مصاف مس می‌رود.


محمدرضا مهدوی درباره تقابل استقلال با گل‌گهر سیرجان به خبرنگار ورزش آنا اظهار کرد: پیش از هر چیز ناراحتی‌ام را از شرایط نابسامان مدیریتی استقلال که فضلی تیم را به هم ریخته بود، ابراز کنم و خوشحالم اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه برگزیده شد. امیدوارم از این به بعد اتفاقات خوبی برای باشگاه رخ دهد چون در خور شأن و اعتبار استقلال نیست که درگیر مسائل پیش پا افتاده مدیریتی شود. امیدوارم اعضای تیم نگاه مثبتی به کادر مدیریتی جدید داشته باشند و مدیران نیز مشکلات را به خوبی رفع کنند. خوشبختانه پیش از دیداری حساس شرایط استقلال آرام و تیم با انگیزه خوبی به دیدار حریف سیرجانی می‌رود.


وی ادامه داد: گل‌گهر با امیر قلعه‌نویی تبدیل به یکی از تیم‌های بزرگ این فصل شده و مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود. مجموعه قدرتمندی حامی تیم قلعه‌نویی هستند و اعضای تیم هم نتایج خوبی به دست آورده‌اند. بدون شک در دیدار امشب که حکم 6 امتیازی دارد، گل‌گهر برای کسب پیروزی وارد زمین می‌شود و فرهاد مجیدی برای آنکه با استقلال برنده مسابقه شود کار بسیار دشواری مقابل نماینده سیرجان و هنر مربیگری قلعه‌نویی دارد.


پیشکسوت سرخابی در مورد مصاف پرسپولیس با مس در رفسنجان عنوان کرد: بدون شک عملکرد عالی پرسپولیس در چند فصل اخیر بر کسی پوشیده نیست و این تیم در آسیا هم آبروداری کرده است. حواشی سرخ‌پوشان جمع شده و کمتر موضوعی توانسته در این تیم ایجاد مشکل کند. بازیکنان آماده‌ای در پرسپولیس حضور دارند و در هر پست ترافیک بازیکن دیده می‌شود. بنابراین انتظار می‌رود در برابر مس شاهد برتری این تیم باشیم.


بیشتر بخوانید:




لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس به دنبال قربانی کردن مس در رفسنجان/ زورآزمایی مجیدی و قلعه‌نویی در آزادی




وی ادامه داد: مس رفسنجان با هدایت محمد ربیعی جوان، بازی‌های خوبی در لیگ برتر انجام داده اما در مصاف با پرسپولیس روز سختی در انتظار رفسنجانی‌ها خواهد بود. جلوی پرسپولیس بازی کردن و نتیجه گرفتن کاری است که از هر تیمی برنمی‌آید. این احتمال وجود دارد که مس برخلاف انتظار همگان بازی کند اما گرفتن امتیاز از پرسپولیس به تلاش و انگیزه‌ای مضاعف نیاز دارد.


مهدوی درباره جدال‌های تیم‌های پایین جدولی بیان کرد: وقتی می‌بینم که تیم‌های ماشین‌سازی، ذوب‌آهن، نساجی مازندران، سایپا و صنعت نفت آبادان در پایین جدول برای بقا می‌جنگند، بسیار ناراحت و متأسف می‌شوم. خیلی بد است که تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران دست و پا می‌زنند تا در سطح اول باقی بمانند. ایرادات مدیریتی و عدم توجه مالی مناسب باعث شده تا آنها به جای تلاش برای کسب سهمیه امیدوار به ماندن در لیگ برتر باشد و فقط می‌گویم متأسفم.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته