دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درگذشت پیشکسوت فرهنگ و رسانه یزد در جلسه خبری/ تسلیت انتظامی

محمد فاضلی مدیر مسئول هفته نامه محلی 'یزد امروز' روز پنجشنبه در نشست مشترک بین مدیر مسوولان مطبوعات و چاپخانه داران استان که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد دارفانی را وداع گفت.
کد خبر : 59034

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت این ضایعه به خانواده مرحوم فاضلی و جامعه مطبوعات و رسانه های استان افزود: نشست یاد شده در حال برگزاری بود که پس از اتمام صبحت های مرحوم فاضلی ، حال وی بد شد و انجام کمک های اولیه نیر بی فایده بود.
وی اضافه کرد: همچنین در اورژانس فرخی کمکهای اولیه صورت گرفت ولی متاسفانه مرحوم فاضلی به دلیل ایست قلبی فوت کرد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد یادآور شد: این مرحوم از فرهنگیان و فرهیختگان و پیشکسوت با سابقه استان در حوزه رسانه و مطبوعات استان بود.


هفته نامه یزد امروز، از سال 1381 با صاحب امتیازی بنیاد ریحانه الرسول یزد و مدیر مسئولی مرحوم محمد فاضلی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، هنری و مذهبی منتشر شده است.


وی از فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش بود و چند سال نیز ریاست اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را برعهده داشته است.
مرحوم فاضلی با 68سال سن همچنین سه دوره در هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد حضور داشته که دو دوره رئیس خانه مطبوعات و یک دوره هم عضو هیات مدیره بوده است.


تسلیت معاون مطبوعاتی ارشاد


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت مرحوم فاضلی، مدیر مسئول هفته نامه «یزد امروز» را تسلیت گفت.


متن پیام حسین انتظامی بدین شرح است:
و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام
درگذشت همکار پیشکسوت مرحوم «محمد فاضلی» صاحب امتیاز و مدیرمسئول هفته نامه یزد امروز را به خانواده گرامی آن مرحوم، مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاران مطبوعاتی یزدی تسلیت می گویم و از پروردگار مهربان برای آن عزیز که از فرهنگیان پیشکسوت بود و حتی عروج او نیز در جلسه مطبوعاتی و در کنار همکاران خود اتفاق افتاد، رحمت واسعه و برای خانواده آن مرحوم، شکیبایی و اجر در تحمل مصیبت مسألت دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: تسلیت درگذشت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته