دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1400 - 16:39
دکتر کشت کار در مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

مردم در انتخابات، حماسه ی دیگری خلق کردند

مراسم گرامی داشت میلاد امام هشتم شیعیان، با حضور مدیران، استادان و کارکنان و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.
کد خبر : 590295
گرامی  داشت میلاد امام رضا (ع) در واحد قزوین

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در این مراسم دکتر کشت کار، سرپرست دانشگاه ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) به حضور چشمگیر مردم در انتخابات 1400 اشاره کرد و گفت: مردم علی رغم همه مشکلات معیشتی، نارضایتی از وضع موجود و تبلیغات رسانه های بیگانه به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و با حضور چشمگیر در پای صندوق های رای بار دیگر وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند و حماسه ی دیگری خلق کردند.


وی افزود: امیدواریم دولت جدید با توجه به وعده های داده شده هم چون مبارزه با فساد، عدالت محوری، اشتغال و تولید، با رفع مشکلات موجود، در جهت ایجاد امید و رضایت مردم گام های بلندی بردارد.


دکتر کشت کار در ادامه با اشاره به تاریخ اسلام و لزوم عبرت گیری از اشتباهات گذشته گفت: در جنگ احد مسلمانان با اینکه در یک قدمی پیروزی بودند اما با سرپیچی از دستور ولی خود و با رها کردن سنگرهایشان به دنبال غنایم رفته و باعث شکست در این جنگ شدند؛ پس ما نیز باید همیشه با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در جهت پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کنیم.


وی سپس با تشریح لزوم ایجاد تغییر و تحولات در سطح مدیران دانشگاه، یادآور شد: مطمئنا با تغییر و تحولات در سطح مدیران، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین هم چون گذشته در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته و این مسیر، با سرعت بیشتری طی خواهد شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، تحقق افزایش درآمدهای غیر شهریه ای را از مهم ترین برنامه های این دانشگاه دانست و گفت: گسترش آموزش های مهارتی، ایجاد دانشکده های جدید، حمایت از طرح های پژوهشی کاربردی و جذب دانشجویان خارجی از مهم ترین برنامه های این دانشگاه برای افزایش درآمدهای غیرشهریه ای می باشد که در این راستا باید با شناخت بهتر آموزش عالی، خوش فکری، هم جهت شدن با آموزش های نوین و تغییر سیاست ها، گام های بلندی برداشته شود.


دکتر کشت کار در ادامه توجه به وضع معیشتی اعضای هیات علمی و کارکنان را از دیگر برنامه های مدیریتی خود در این دانشگاه ذکر کرد و یادآور شد: اجرای طرح رتبه بندی اعضای هیات علمی، اجرای بخشنامه افزایش حقوق کارکنان به صورت حداکثری، رسمی کردن کارکنان قراردادی، گرفتن مجوز جذب و استخدام نیروهای بدون مجوز از سازمان مرکزی، پیگیری مسکن کارکنان، پرداخت وام های با سود کم بهره و پرداخت وام صندوق کارکنان، از مهم ترین برنامه های این دانشگاه بوده، که در حال پیگیری و اجرایی شدن است.


وی در پایان گفت: اعضای هیات علمی و کارکنان از مهم ترین اجزای دانشگاه برای پیشرفت و توسعه هستند و به نوعی مغز سیستم محسوب می شوند و باید با مشارکت در تصمیم گیری ها و بیان نقطه نظرات و پیشنهادات، مدیران دانشگاه را یاری کنند.


در ادامه این مراسم، دکتر زینالی، سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) در خصوص چگونگی اجرای طرح رتبه بندی اعضای هیات علمی، اجرای بخشنامه افزابش حقوق کارکنان به صورت حداکثری، رسمی کردن کارکنان قراردای، گرفتن مجوز جذب و استخدام نیروهای بدون مجوز از سازمان مرکزی، پیگیری مسکن کارکنان، پرداخت وام های با سود کم بهره و پرداخت وام صندوق کارکنان توضیحاتی را ارائه کرد.


گفتنی است، اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد محبی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین و مولودی خوانی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته