دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قلعه نویی: دوست نداشتم بختیار به مشکل بخورد/ از مسئولان گسترش تشکر می‌کنم

سرمربی تراکتورسازی گفت: متأسفانه شاهدیم چه می‌بریم و چه می‌بازیم و چه مساوی می‌کنیم علیه عباسی شعار می‌دهند و این موضوع چیز خوبی نیست.
کد خبر : 59023

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، امیرقلعه نویی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با گسترش فولاد بیان داشت: «باید از آنهایی که به تراکتورسازی در این مدت کمک کرده‌اند، تشکر کنم. امیدوارم همه کمک کنند که تراکتورسازی به جایگاه اصلی‌اش برسد و من از آنهایی هم که در نیم‌فصل از جمع ما جدا می‌شوند، حلالیت می‌طلبم. به هر حال برخی بازیکنان در نیم‌فصل از جمع ما جدا خواهند شد و باید از آنها حلالیت طلبید.»


وی افزود: «قبل از صحبت کردن درباره بازی هم باید از باشگاه فرهنگی گسترش‌فولاد و آقای زنوزی تشکر کنم.مسئولان گسترش شاید آن قدر که تراکتورسازی را دوست دارند گسترش فولاد را دوست نداشته باشند. بازیکنان را به راحتی در اختیار تراکتورسازی قرار دادند. کیانی را از هر جایی می‌خواستیم بگیریم باید منتظر رضایت نامه می‌ماندیم اما آنها خیلی خوب همکاری کردند. بازی سختی خواهد بود اگر ببریم در آینده می‌توانیم به قهرمانی هم فکر کنیم. آرام آرام به شرایط ایده‌ال می‌رسیم. تراکتورسازی واقعی را پس از نیم فصل و تعطیلات خواهید دید می‌خواهیم 3 بازیکن جذب کنیم.»


سرمربی تراکتورسازی یادآور شد: «کار سختی در پیش داریم، گسترش فولاد روی زمین بازی می‌کند. از وقتی من آمدم 7-8 جلسه هم تمرین تاکتیکی نداشتیم و دائم در کوران بازی و سفر بودیم و امیدوارم بعد تعطیلات شرایط بهتری داشته باشیم.»


وی در مورد نبود سعید آقایی خاطرنشان کرد: «سینا عشوری، سروش رفیعی، بختیار و احتمال زیاد شجاع را هم نداریم. محمد ایران‌پوریان را در دفاع چپ استفاده کنیم. تغییرات زیادی داشتیم منتظر بودیم چند بازی را بگذرانیم، اگر این 3 بازیکن را نمی‌گرفتیم به مشکل می‌خوردیم. آگوستین برای این بازی هست و بازی به بازی بهتر می‌شویم.»


قلعه‌نویی درخصوص آخرین وضعیت بختیار رحمانی بیان کرد: «دوست نداشتیم این اتفاق برای بختیار بیفتد. این بازیکن یکی از بهترین هافبک‌های نفوذی ایران است ولی هنوز تکلیفش را با خودش مشخص نکرده و بیشترین لطمه را در وهله اول به خودش و سپس به تراکتور وارد کرد. تا جایی که می‌دانم او تا برج 5 سرباز است و پس از بازی فردا درباره او تصمیم‌گیری می‌کنیم.»


سرمربی تراکتورسازی درخصوص آخرین وضعیت ادینیو نیز خاطرنشان کرد: «من خیلی دوست دارم ادینیو به تراکتور بیاید چون میزان رای مردم است و هواداران خواستار حضور این بازیکن در تبریز هستند ولی متاسفانه خودش مصاحبه کرده و گفته که تیمش رضایت‌نامه نمی‌دهد.»


قلعه‌نویی در خصوص استقبال کم تماشاگران دیدارهای تراکتورسازی گفت: «این مشکل در حال حاضر در همه جای ایران وجود دارد. من یکی دو سال در اصفهان کار کرده‌ام؛ شما به همین دربی اصفهان کمک کنید که چقدر تماشاگر استقبال کرده است؟ در بازی با نفت هواداران آمدند و من از آنها بابت حمایتی که انجام دادند تشکر می‌کنم. من یک خواهش از هواداران دارم آن هم اینکه برای اینکه تیم تراکتورسازی به 3 جام برسد همه باید به هم کمک کنند. متأسفانه شاهدیم چه می‌بریم و چه می‌بازیم و چه مساوی می‌کنیم علیه عباسی شعار می‌دهند و این موضوع چیز خوبی نیست بعد از بازی با استقلال در نیمه‌نهایی جام حذفی من اعلام کردم که مسئولیت باخت را بر عهد می‌گیریم اما نمی‌دانم چرا علیه مدیرعامل هواداران شعار داند هواداران باید بدانند موفقیت یک تیم حاصل همدلی همه در درون و بیرون زمین است.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته